دیدگاه‌ها برای شنیده‌ها: باز هم شهردار سبزوار تأیید نشد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 18:52
-

شنیده‌ها: باز هم شهردار سبزوار تأیید نشد

از منابع مختلف شنیده می‌شود که ایشان تأیید نشده و با وجود رایزنی‌های بسیار زیاد، مراجع قانونی حکم شهردار سبزوار را صادر نخواهند کرد…

مدتی است با استعفای موسی رجب‌زاده، شورای اسلامی شهر سبزوار گزینه جدید خود را برای پست شهرداری معرفی کرده است.

با طولانی شدن روند تأیید شهردار جدید، حرف و حدیث‌های زیادی از مشکلات امر به گوش می‌رسید. اکنون از منابع مختلف شنیده می‌شود که ایشان تأیید نشده و با وجود رایزنی‌های بسیار زیاد، مراجع قانونی حکم شهردار سبزوار را صادر نخواهند کرد.

این خبر اگر صحت داشته باشد، مهر تأییدی بر ضعف شدید شورای شهر سبزوار در اصلی‌ترین تصمیمش خواهد زد. شورای شهر سبزوار که اکثریت مطلق آن در اختیار گروه سیاسی اصولگرای تندرو، موسوم به «یاران انقلاب» است، ابتدا فرجام را به شهرداری سبزوار انتخاب کردند که بعد از ماه‌ها پیگیری تأیید نشد، بعد از آن رجب‌زاده انتخاب شد و طی مدتی طولانی تأیید گرفت.

رجب‌زاده هم پس از مدتی کوتاه بدون هیچ توضیحی به مردم، استعفا داد و اکنون گزینه جدید هم در معرض رد شدن است. بعد از انتشار رسمی این خبر به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر سبزوار دیگر – به اصطلاح – توان سر بلند کردن میان شهروندان را نیز نداشته باشند! شهر در زمان تصدی‌گری این شورا که پرطمطراق‌ترین شعارها را در انتخابات می‌داد، اغلب با سرپرستی اداره شده است و بدون شهردار!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.