کد خبر : 3952
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 - 1:00
-

شهردار دهه ۴۰ سبزوار درگذشت

سبزواریام.کام: روز گذشته محمد عظیمیان شهردار دهه ۴۰ سبزوار دار فانی را وداع گفت. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهندس عظیمیان متولد ۱۳۰۳ سبزوار، دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تهران بود و از سال۱۳۴۹ تا ۱۳۵۱ سکانداری شهرداری سبزوار را بر عهده داشت. مهندس عظیمیان در سال ۹۱ در گفتگویی که

azimianسبزواریام.کام: روز گذشته محمد عظیمیان شهردار دهه ۴۰ سبزوار دار فانی را وداع گفت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهندس عظیمیان متولد ۱۳۰۳ سبزوار، دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تهران بود و از سال۱۳۴۹ تا ۱۳۵۱ سکانداری شهرداری سبزوار را بر عهده داشت.

مهندس عظیمیان در سال ۹۱ در گفتگویی که با وب سایت شهرداری داشت، به بیان برخی اقدامات و خاطرات دوران فعالیتش پرداخت و از راه اندازی کارخانه آسفالت سبزوار در سال۴۹، به عنوان مهمترین اقدام دوران کاری اش یاد کرد.

وی جمعیت سبزوار را در دوران تصدی مسئولیتش۷ هزار نفر عنوان کرد و افزود: در ۴۰ سال قبل، زمانی که تنها وسایل نقلیه مردم استر و چارپایان بود، شهرداری سبزوار برای تحقق اهدافش اقدام به خریداری وسایل نقلیه ای همچون ماشین باربر، غلطک های ویبره، ماشین آسفالت و… برای شهرداری نمود.

عظیمیان ابراز امیدواری کرد سبزواری به جایگاه اصلی خود در توسعه و آبادانی برسد.

روحش شاد و یادش گرامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
محسن تدینی ثانی: سه شنبه , ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸

روحش شاد ویادش گرامی /خدابیامرز در مراسم نخستین آیین نکوداشت پیشکسوتان ورزش سبزوار پس آنکه مرشد جوان سبزواری علی مومنی ضرب باستانی گرفت استاد که خودکمربسته مولا و از ورزشکاران ورزش پهلوانی و زورخانه ای بود از ضرب علی مومنی به وجه آمد واظهار کرد اگر می توانستم به یاد روزهای جوانی میل می گرفتم واز ورزش کردن لذت می بردم

نظرات بسته شده است.