کد خبر : 16381
دیدگاه‌ها برای شهرستان‌های برتر میراث فرهنگی خراسان رضوی معرفی شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 10:58
-

شهرستان‌های برتر میراث فرهنگی خراسان رضوی معرفی شدند

ابوالفضل مکرمی‌فر با اشاره به برگزاری گردهمایی دو روزه مدیران میراث فرهنگی خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته گذشته اظهار کرد:  براساس این ارزیابی تربت حیدریه در ۱۱ موضوع برترشده و ۱۶۹ امتیاز ارزیابی کسب کرده است. وی افزود: همچنین گناباد در ۶ موضوع برتر شده و ۱۴۹ امتیاز ارزیابی کسب، سبزوار در ۸ موضوع

ابوالفضل مکرمی‌فر با اشاره به برگزاری گردهمایی دو روزه مدیران میراث فرهنگی خراسان رضوی در روزهای پایانی هفته گذشته اظهار کرد:  براساس این ارزیابی تربت حیدریه در ۱۱ موضوع برترشده و ۱۶۹ امتیاز ارزیابی کسب کرده است.

وی افزود: همچنین گناباد در ۶ موضوع برتر شده و ۱۴۹ امتیاز ارزیابی کسب، سبزوار در ۸ موضوع برتر شده و ۱۴۶ امتیاز کسب، کاشمر در ۲ موضوع برتر شده و ۱۴۶ امتیاز ارزیابی و بجستان در ۵ موضوع برتر و ۱۴۶ امتیاز ارزیابی را کسب کرده است.

مکرمی فر با اشاره به ارزیابی ۲۷ نمایندگی و اداره میراث فرهنگی شهرستان‌های خراسان رضوی، گفت:  تایباد، نیشابور، خواف، مشهد،  و بینالود در جایگاه بعدی ارزیابی قرار دارند.

وی تاکید کرد: ادارات و نمایندگی‌های میراث فرهنگی شهرستان‌هایی که امتیاز پائین داشته‌اند مکلف هستند در ۶ ماه دوم سال، حداقل امتیاز الزام در ارزیابی را کسب کنند.فعالیت در همه زمینه و حوزه فعالیت اداره کل از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری، سرمایه گذاری، توسعه مدیریت و روابط عمومی مد نظر بوده است و باید در همه زمینه ها به خوبی فعالیت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.