کد خبر : 9894
دیدگاه‌ها برای شهرستان جغتای با کمبود فضای آموزشی مواجه است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 17:51
-

شهرستان جغتای با کمبود فضای آموزشی مواجه است

سبزواریان: مدیر آموزش و پرورش جغتای گفت : این شهرستان بویژه روستاها با کمبود فضای آموزشی مواجه است. محمدرضا دستورانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک فضای آموزشی در شهر جغتای و ۹ فضای آموزشی دیگر در روستاهای بخش مرکزی و هلالی این شهرستان نیاز است. وی در آستانه سال تحصیلی جدید

madrese02سبزواریان: مدیر آموزش و پرورش جغتای گفت : این شهرستان بویژه روستاها با کمبود فضای آموزشی مواجه است.

محمدرضا دستورانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک فضای آموزشی در شهر جغتای و ۹ فضای آموزشی دیگر در روستاهای بخش مرکزی و هلالی این شهرستان نیاز است.

وی در آستانه سال تحصیلی جدید ادامه داد : هم اکنون به دلیل کمبود فضای آموزشی در این شهرستان از فضاهای آموزشی استیجاری استفاده می شود.

دستورانی با اشاره به تخریبی بودن خوابگاه هنرستان فنی شهر جغتای گفت : علاوه بر کمبود فضای آموزشی ۴۰ اتاق خوابگاهی با ظرفیت ۴۰۰ نفر در این شهرستان مورد نیاز است .

مدیر آموزش و پرورش جغتای همچنین اظهار داشت : هم اکنون ۳۵ درصد از فضاهای آموزشی این شهرستان تخریبی و نیازمند بازسازی است.

وی با اشاره به پراکندگی روستاهای این شهرستان ادامه داد : در حال حاضر در برخی روستاها به علت کاهش جمعیت به دلایلی چون مهاجرت با فضاهای آموزشی خالی و در برخی مناطق نیز به دلیل افزایش جمعیت دانش آموزی با کمبود مواجه هستیم .

دستورانی با اشاره به نقش تعامل و همدلی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گفت : با توجه به کمبود اعتبارات عمرانی نیاز هست تا خیرین مدرسه ساز در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی اظهار کرد : در شهرستان جغتای برای تامین زمین برای فضاهای آموزشی هیچ مشکلی نیست و در صورت مشارکت خیرین زمین در اختیارشان قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش جغتای به برگزاری دو جشنواره خیرین مدرسه ساز در این شهرستان اشاره کرد و گفت : مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان امسال راه اندازی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.