کد خبر : 3451
دیدگاه‌ها برای شورای دانش آموزی جنبه ی اجتماعی دانش آموزان را تقویت می کند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1393 - 11:14
-

شورای دانش آموزی جنبه ی اجتماعی دانش آموزان را تقویت می کند

سبزواریان.کام: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: شوراهای دانش آموزی جنبه ی اجتماعی دانش آموزان را در اجتماع فراهم و تقویت می کند. حسن میردشتی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار  در مراسم انتخابات شورای دانش آموزی که همزمان با سراسر کشور در آموزشگاه ۱۳ آبان نیز برگزار شد با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بنای

entekhabat-daneshamoziسبزواریان.کام: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: شوراهای دانش آموزی جنبه ی اجتماعی دانش آموزان را در اجتماع فراهم و تقویت می کند.

حسن میردشتی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار  در مراسم انتخابات شورای دانش آموزی که همزمان با سراسر کشور در آموزشگاه ۱۳ آبان نیز برگزار شد با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بنای کشور ما برپایه ی مشارکت مردم  بنا شده است.

وی برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی را یک نمونه ی تمرینی برای حضور در میادین بزرگ تر انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: اجرای این گونه انتخابات برای دانش آموزان علاوه بر آشنایی آن ها  با ساز و کارهای انتخابات، آنان را آماده ی دریافت مسؤولیت خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از برگزاری این انتخابات دانش آموزی، برگزاری آن را با انتخابات رسمی کشور نزدیک خواند و گفت: امیدواریم این امر موجب رشد سیاسی و اجتماعی دانش آموزان شود.

در ادامه ی این مراسم؛ دکتر بینش معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار و دیگر مسؤولان حاضر از مراسم رأی گیری و انتخابات شورای دانش آموزی دیدن کردند.

شایان ذکر است این انتخابات همزمان در ۲۸۷ آموزشگاه شهرستان سبزوار برگزار شد.

در این انتخابات مدارس تا سقف ۲۵۰ دانش آموز ۵ عضو اصلی و ۲ نفر علی البدل و تا ۳۵۰ نفر ۷ عضو اصلی و ۲عضو علی البدل و از ۳۵۰نفر به بالا ۹ عضو اصلی به همراه دو عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.