کد خبر : 2639
دیدگاه‌ها برای شیوه نامه احیای دارالقرآن ها ابلاغ شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 12:46
-

شیوه نامه احیای دارالقرآن ها ابلاغ شد

سبزواریان.کام: در جلسه شورای قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش که با حضور مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد بر احیای دارالقرآن ها تاکید شد. معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار با تاکید بر احیا دارالقرآن ها گفت: باید به طریق سنوات قبل دارالقرآن ها احیا و مورد استفاده قرار گیرد.

darolqoranسبزواریان.کام: در جلسه شورای قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش که با حضور مسئولین آموزش و پرورش برگزار شد بر احیای دارالقرآن ها تاکید شد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار با تاکید بر احیا دارالقرآن ها گفت: باید به طریق سنوات قبل دارالقرآن ها احیا و مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر مرتضی بینش ضمن ابراز خرسندی از احیای دارالقرآن ها گفت این شیوه نامه طی نامه شماره ۱۱۲۴۶۶/۵۰۰درتاریخ ۱۳۹۳/۶/۹ توسط معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شده ولازم الاجرا است.
وی گفت: حوزه معاونت محترم پرورشی و کارشناسی نماز، قرآن و عترت پیگیر مفاد این شیوه نامه باشند.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در ادامه گفت از قبل مقدمات کار برای این احیا فراهم شده و مدارس ابتدایی قرآن را از دارالقرآن ها منتقل نمودیم و آمادگی لازم را برای احیای دارالقرآن ها داریم.

علی مهرآرا با اشاره به لزوم صدور ابلاغ برای مربیان و مدیران دارالقرآن ها گفت: باید قبل از سال تحصیلی جدید وضعیت ابلاغ آنان مشخص شود.
حسین رجبی کارشناس مسئول نماز، قرآن وعترت هم گفت چند جلسه اختصاصی با مدیران دارالقرآن ها گرفته ایم و برای شروع سال جدید برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم.

در پایان این جلسه از زحمات ۳۰ ساله خانم عطایی مدیر مدرسه قران و عترت قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.