کد خبر : 9089
دیدگاه‌ها برای صدور چهار هزار و ۸۱۷ جلد سند مالکیت برای اماکن روستایی جوین بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 18:04
-

صدور چهار هزار و ۸۱۷ جلد سند مالکیت برای اماکن روستایی جوین

سبزواریان: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جوین گفت : تاکنون چهار هزار و ۸۱۷ جلد سند مالکیت برای واحدهای مسکونی و اماکن روستایی این شهرستان صادر و تحویل متقاضیان شده است. غلامعلی رستم نیا در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد سند در ۳۸ روستای بیش از ۲۰ خانوار دارای تهیه طرح هادی

sanad-maskan01سبزواریان: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جوین گفت : تاکنون چهار هزار و ۸۱۷ جلد سند مالکیت برای واحدهای مسکونی و اماکن روستایی این شهرستان صادر و تحویل متقاضیان شده است.

غلامعلی رستم نیا در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد سند در ۳۸ روستای بیش از ۲۰ خانوار دارای تهیه طرح هادی این شهرستان صادر شده که ۲۸۶ جلد آن طی سال گذشته و مابقی مربوط به سال های قبل از آن بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۲ پرونده برای صدور سند مالکیت اماکن روستایی در شهرستان جوین تشکیل شده اظهار کرد: صدور ۵۰۰ جلد سند مالکیت اماکن روستایی برای امسال پیش بینی شده است.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جوین ادامه داد: هم اکنون هیچ مشکلی برای صدور سند مالکیت وجود ندارد و صدور سند بیش از سهمیه تعیین شده امکان پذیر است.

وی با اشاره به قانون صدور سند مالکیت برای شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز گفت: برای شهر نقاب تاکنون ۶۸۷ جلد سند مالکیت صادر و تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به آغاز صدور سند برای شهر نقاب جوین از سال ۱۳۹۲ افزود: از این تعداد سند صادر شده ۵۷۱ جلد سند مالکیت مربوط به سال گذشته بوده است.

رستم نیا اظهار کرد: شهرستان جوین پارسال رتبه اول استان در صدور سند مالکیت شهر های زیر ۲۵ هزار نفر براساس سهمیه تعیین شده را کسب کرد.

وی هویت بخشی به مالکیت بخش خصوصی، تثبیت و رسمیت بخشیدن به مالکیت اماکن، کاهش معضلات بویژه مشکلات مربوط به نزاع های اجتماعی مربوط به مالکیت اراضی و جذب تسهیلات مالی را از مزیت های طرح سند دار کردن اماکن روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر عنوان کرد.

رستم نیا با بیان اینکه در این طرح بنیاد مسکن به عنوان نماینده مردم کارهای لازم برای صدور سند مالکیت را انجام می دهد افزود: در این راستا پیمانکاران مربوطه به روستاها مراجعه کرده و در هماهنگی با دهیاران نسبت به تشکیل پرونده اقدام می کنند.

وی با اشاره به مزایای این طرح گفت: علاوه بر اینکه از رفت و آمد به ادارات و مراجعات متعدد برای متقاضیان کاسته می شود، هزینه های صدور سندمالکیت نیز به میزان یک چهارم برای متقاضیان کاهش می یابد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جوین استقبال برای دریافت اسناد مالکیت اماکن روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.