کد خبر : 10503
دیدگاه‌ها برای صعود نمایندگان سبزوار و ساری به مرحله نهایی رقابت های هندبال نوجوانان بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مهر 1394 - 21:01
-

صعود نمایندگان سبزوار و ساری به مرحله نهایی رقابت های هندبال نوجوانان

سبزواریان: تیم های ثامن الحجج سبزوار و رستوران حاج حسن ساری در پایان مرحله مقدماتی رقابت های هندبال نوجوانان منطقه یک کشور به مرحله نهایی این مسابقه ها صعود کردند. به گزارش ایرنا، در روز پایانی این مسابقه ها که عصر شنبه با حضور پنج تیم هیات هندبال گرگان، ثامن الحجج سبزوار، ثامن الحجج مشهد،

handball01سبزواریان: تیم های ثامن الحجج سبزوار و رستوران حاج حسن ساری در پایان مرحله مقدماتی رقابت های هندبال نوجوانان منطقه یک کشور به مرحله نهایی این مسابقه ها صعود کردند.

به گزارش ایرنا، در روز پایانی این مسابقه ها که عصر شنبه با حضور پنج تیم هیات هندبال گرگان، ثامن الحجج سبزوار، ثامن الحجج مشهد، منطقه دوغارون تایباد، تیم رستوران حاج حسن ساری در ساری برگزارشد، تیم ثامن الحجج سبزوار با نتیجه ۲۷ بر ۲۱ برابر همنام مشهدی خود به عنوان تیم نخست این منطقه با سه پیروزی، یک تساوی و کسب ۷ امتیاز به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کرد.

همچنین تیم رستوران حاج حسن ساری که در روز پایانی این مسابقه ها با قرعه استراحت مواجه بود، به لطف کسب دو پیروزی و دو تساوی و کسب ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم این منطقه راهی مرحله نهایی رقابت ها شد.

در دیگر دیدار برگزار شده عصر شنبه در ساری تیم های هیات هندبال گرگان و تیم منطقه آزاد دوغارون تایباد در دیدار تشریفاتی به مصاف هم رفتند که نماینده گرگان با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ حریف خود را شکست داد.

رئیس هیات هندبال مازندران گفت: دو تیم برتر این گروه به مرحله نهایی این مسابقه ها صعود کردند.

خسرو ابراهیم زاده افزود: مسابقه های امسال هندبال نوجوانان باشگاه های کشور با حضور ۳۴ تیم در هفت منطقه کشور برگزار می شود که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

هفته گذشته هم نخستین دوره مسابقه های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان کشور و رقابت های هندبال ساحلی جوانان باشگاه های کشور در ساحل خزرآباد شهرستان ساری برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.