کد خبر : 7864
دیدگاه‌ها برای صنعتگران سبزواری با مشکلات جدی مواجه هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 20:23
-

صنعتگران سبزواری با مشکلات جدی مواجه هستند

سبزواریان: رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت سبزوار با بیان اینکه صنعتگران شهرستان با مشکلات جدی مواجه هستند گفت: امروز شاهد هستیم که قیمت مواد اولیه در بازار دارای نوسان قیمت زیادی است که این مشکل سبب شده تا برخی تولیدگران ضررهای مالی زیادی را داشته باشند. به گزارش فارس، حسن محرابی صبح امروز در

mehrabiسبزواریان: رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت سبزوار با بیان اینکه صنعتگران شهرستان با مشکلات جدی مواجه هستند گفت: امروز شاهد هستیم که قیمت مواد اولیه در بازار دارای نوسان قیمت زیادی است که این مشکل سبب شده تا برخی تولیدگران ضررهای مالی زیادی را داشته باشند.

به گزارش فارس، حسن محرابی صبح امروز در نشست تخصصی بررسی مشکلات صنعتگران سبزواری با بیان اینکه امروز بی‌ثباتی و فشارهای اقتصادی بر روی مشکلات صنعتگران تاثیر زیادی گذاشته است، اظهار داشت: یکی از مشکلات صنعتگران امروز عدم قطعیت محیطی است به این معنا که تصمیمات گرفته شده در این حوزه هیچگاه عملی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات صنعتگران مسئله پرداخت تسهیلات و بهره‌های بانکی است، تصریح کرد: متاسفانه امروز این مشکل سبب شده تا برخی صنعتگران از بازار آزاد اقدام به گرفتن تسهیلات کنند و این مسئله برای تولیدکنندگان یک ضرر بزرگ است.

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت سبزوار افزود: متاسفانه امروز صندوق توسعه ملی و کشاورزی و سایر بانک‌ها منابع مالی برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز صنعتگران را ندارند و اگر وامی نیز پرداخت می‌شود دارای بهره‌های بانکی زیادی است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات صنعتگران عدم قطعیت در بازار فروش است خاطرنشان کرد: متاسفانه در این زمینه صنعتگران برای فروش محصولات خود دارای مشکلاتی هستند که باید دولت نگاه ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.

محرابی با بیان اینکه نبود قطعیت در قیمت مواد اولیه سبب شده تا امروز بخش زیادی از صنعتگران ما با مشکلات جدی در این زمینه مواجه شوند، گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که قیمت مواد اولیه در بازار دارای نوسان قیمت زیادی است که این مشکل سبب شده تا برخی تولیدگران ضررهای مالی زیادی را داشته باشند.

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت سبزوار با بیان اینکه متاسفانه امروز قطعیت درستی در زمینه صادرات نداریم، عنوان کرد: عدم قطعیت در نبود صادرات سبب شده تا امروز بسیاری از صنعتگران ما با مشکلات ناشی از این بخش مواجه باشند که این موضوع نیز آسیب‌های زیادی را بر صنعت وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه عدم قطعیت در حوزه تکالیف مالیاتی و بیمه سبب شده تا کارآفرینان با مشکلات زیادی مواجه باشند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که امروز کار آفرینان با آن مواجه هستند مسئله عدم اطلاع درست از قانون ارزش افزوده و سردرگمی مالیاتی است که سبب شده مشکلات زیادی برای ما به وجود آید.

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت سبزوار با اشاره به قانون کار و روان‌سازی آن در سال‌های اخیر اضافه کرد: روان‌سازی این قانون در زمانی صورت گرفته که متاسفانه صنعتگران توانایی برای ایجاد اشتغال نداشتند و این مسئله نیز نتوانست کمک زیادی به آنان کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.