کد خبر : 4154
دیدگاه‌ها برای ضرورت های آموزش ابتدایی بررسی می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 0:49
-

ضرورت های آموزش ابتدایی بررسی می شود

سبزواریان.کام: در کارگروه آموزش ابتدایی شورای آموزش و پرورش؛ ضرورت های آموزش ابتدایی بررسی می شود. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ معاون آموزش ابتدایی گفت: موضوعات آموزش ابتدایی در این کارگروه بررسی و به صورت موضوعی جهت تصویب به شورای آموزش و پرورش ارایه خواهد شد. عبداله حکم آبادی افزود: در

سبزواریان.کام: در کارگروه آموزش ابتدایی شورای آموزش و پرورش؛ ضرورت های آموزش ابتدایی بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ معاون آموزش ابتدایی گفت: موضوعات آموزش ابتدایی در این کارگروه بررسی و به صورت موضوعی جهت تصویب به شورای آموزش و پرورش ارایه خواهد شد.

عبداله حکم آبادی افزود: در این کارگروه؛ آسیب ها، محسنات و نیازهای آموزش ابتدایی بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: باید راهکارهایی در این کارگروه ارایه شود که آموزش های خانواده به مدرسه نزدیک شده و آموزش کمی مد نظر خانواده ها به آموزش کیفی تغییر کند.

این مسؤول، یک روز بدون کیف و کتاب را موضوع مناسبی برای اجرا در مدارس دانست و تصریح کرد: این کارگروه باید با بررسی چالش ها و کمبودهای طرح پرداخته و یک طرح مدون برای تصویب به شورای آموزش و پرورش ارسال شود.

نماینده ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سبزوار نیز با اشاره به پایین بودن رغبت دانش آموزان به آموزش گفت: فضای موجود در آموزش و پرورش، جذابیت لازم برای دانش آموزان را ندارد.

عسکری با تأکید بر کار بررسی طرح های شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: روزهای شاد در مدارس ابتدایی باید اجرا شود تا دانش آموزان نسبت به تحصیل، تشویق شوند.

مسؤول روابط عمومی مرکز بهداشتی درمانی سبزوار نیز در سخنانی توجه به عوامل مرگ و میر در کشور از جمله سرطان، بیماری های قلبی و عروقی را مهم دانست و در ادامه گفت: توجه به بهداشت دهان و دندان در مدارس باید مورد توجه بیش تر قرار گیرد.

معتمد ادامه داد: با توجه به اجرای برنامه های موازی در آموزش و پرورش توسط ادارات مختلف لازم است که آن ها تجمیع و به صورت منسجم اجرایی شود.

نماینده ی مدیران مدارس در این کارگروه نیز توجه به مشکلات دانش آموزان ابتدایی را یادآور شد و گفت: کیف های سنگین، آپارتمان نشینی، بیش فعال شدن دانش آموزان، تلفن همراه و خانواده های طلاق از جمله ی مسایلی است که اکنون دانش آموزان را تهدید می کند.

در ادامه ی این جلسه مقرر شد تا مسایل مطروحه بررسی و برای ارایه و تصویب به شورای آموزش و پرورش برای اجرا در مدارس ارجاع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.