کد خبر : 8665
دیدگاه‌ها برای طرح اکرام ایتام پذیرش فرزند معنوی توسط افراد خیر است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 18:31
-

طرح اکرام ایتام پذیرش فرزند معنوی توسط افراد خیر است

سبزواریان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان سبزوار گفت: ۴۳۷ یتیم زیر ۱۸سال در این شهرستان تحت حمایت دو هزار و ۵۸۵ حامی قرار دارند. سید حسین کرابی در گفت و گو با قدس آنلاین، با بیان اینکه هم اکنون ۴۴۳ یتیم زیر پوشش این نهاد می باشند که شش نفر آنان در انتظار حامی

ekram-aytam01سبزواریان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان سبزوار گفت: ۴۳۷ یتیم زیر ۱۸سال در این شهرستان تحت حمایت دو هزار و ۵۸۵ حامی قرار دارند.

سید حسین کرابی در گفت و گو با قدس آنلاین، با بیان اینکه هم اکنون ۴۴۳ یتیم زیر پوشش این نهاد می باشند که شش نفر آنان در انتظار حامی هستند، طرح ” اکرام ایتام”را پذیرش فرزند معنوی توسط افراد خیر ذکر کرد و افزود: در این طرح هر حامی می تواند حمایت از یک یا چند یتیم زیر ۱۸ سال را بر عهده بگیرد و هر ماه مبلغ ۳۰۰ هزار ریال به حساب وی واریز کند.

وی طرح “محسنین” را نیز کمک به فرزندان زیر ۱۸ سال خانواده هایی که سرپرستان آنها بیمار بوده و توانایی کار ندارند و یا بد سرپرست هستند دانست و ادامه داد : در این طرح نیز خیرین ماهیانه ۳۰۰ هزار ریال به این خانواده ها کمک می کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۰۰ نفر در این شهرستان زیرپوشش طرح محسنین هستند اظهار داشت: در این طرح ۳۱۵ حامی و خیر حمایت از ۱۷۰ نفر را بر عهده دارند و بقیه فاقد حامی می باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار جذب مشارکت های مردمی و حامی برای ایتام را یکی از برنامه های این نهاد به مناسبت هفته اکرام در ماه مبارک رمضان عنوان کرد واضافه نمود : چند پایگاه در این شهرستان در این زمینه فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اطعام ایتام به مدت دو شب در ایام مبارک رمضان تصریح کرد : همچنین ۱۶۰ سبد کالا به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزار ریال برای ایتام زیرپوشش این نهاد درحال توزیع است. هم اکنون ۱۰ هزار و ۸۰۰ خانوار با جمعیت حدود ۲۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.