کد خبر : 4742
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1393 - 21:18
-

علی ششتمدی برنده تندیس زرین جشنواره رادیو جوانه شد

سبزواریان: یک هنرمند جوان سبزواری در اختتامیه چهارمین دوره از جشنواره ملی جوان و رادیو جوانه، موفق به کسب مقام اول نویسندگی و دریافت تندیس زرین این جشنواره شد. به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، علی ششتمدی در گفتگویی تلفنی گفت: برنامه فوتبال فرهنگی که از سبزوار در چهارمین جشنواره رادیو جوانه حضور یافته بود، برای

ali-sheshtamadi02سبزواریان: یک هنرمند جوان سبزواری در اختتامیه چهارمین دوره از جشنواره ملی جوان و رادیو جوانه، موفق به کسب مقام اول نویسندگی و دریافت تندیس زرین این جشنواره شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، علی ششتمدی در گفتگویی تلفنی گفت: برنامه فوتبال فرهنگی که از سبزوار در چهارمین جشنواره رادیو جوانه حضور یافته بود، برای رقابت در بخش برنامه سازی این جشنواره از بین ۲۵۰۰ اثر رسیده از سرتاسر کشور به عنوان یکی از ۲۵ کاندیدا معرفی شد و در آیین اختتامیه این جشنواره که در برج میلاد تهران برپا گردید، مقام اول بخش نویسندگی برنامه های رادیویی به هنرمند سبزواری رسید.

گفتنی است، علاوه بر علی ششتمدی در جایگاه نویسنده برنامه «فوتبال فرهنگی» محمد کریمی، محمود آهنج، احسان افچنگی و مرتضی کیقبادی نیز به ترتیب به عنوان تهیه کننده، کارگردان، گوینده و صدابردار در تهیه این اثر رادیویی مشارکت داشته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
امید گلباز دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳

آقا ایول………..
تبریک فراوان………….

نظرات بسته شده است.