دیدگاه‌ها برای «کتآب نطلبیده مراده» منتشر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 11:36
-

«کتآب نطلبیده مراده» منتشر شد

وی افزود: این کتاب، برای هدیه دادن گزینه خوبی است. هم برای آنانکه در ابتدای راه هستند هم برای آنان که مدتی است در سرزمین کتاب شهروند محسوب می‌شوند …

علی ششتمدی، پژوهشگر حوزه نقد ادبی و نویسنده سبزواری، کتاب جدیدی منتشر کرده با عنوان «کتآب نطلبیده مراده». این کتاب توسط نشر هزاره ققنوس با قطع رقعی در ۱۵۲ صفحه منتشر شده است. طراح جلد این کتاب هنرمند و طراح سبزواری، سمانه کیوانلو است.

نویسنده موضوع این اثر را «راه و روش کتاب‌خوان شدن» عنوان کرد و گفت: بخش زیادی از فعالیت‌های من، صرف این شده که اولاً خودم با دنیای کتاب انس بگیرم ثانیاً اطرافیان و آدم‌های جهان پیرامونم را با کتاب‌خواندن آشنا کنم. این کتاب تلاشی بود برای گسترده‌تر کردن این رویکرد.

او همچنین گفت: ما راه نجاتی جز کتاب خواندن نداریم. راه‌حل مشکلات، اندیشیدن است و اندیشیدن بدون مطالعه، تقلایی است عبث. این کتاب راهنمایی به زبان خودمانی است برای آن‌که چطور مطالعه را شروع کنیم و چطور آن را به بخشی از عادت روزمره خود تبدیل کنیم؟

وی افزود: این کتاب، برای هدیه دادن گزینه خوبی است. هم برای آنانکه در ابتدای راه هستند هم برای آنان که مدتی است در سرزمین کتاب شهروند محسوب می‌شوند! هدف اصلی من این بود که در مسیر ضرب‌المثل «آب نطلبیده مراده» کتابی اینچنین را به دوستانم هدیه دهم، آن هم ناگهانی، تا با کتاب به مراد برسند.

این نویسنده پیش از این در کتاب‌های «باغ باقی»، «شهر… آورد»، «نقد ساختاری روایت»، «رمان و معنویت» و سه مجموعه «ماجراهای دی‌تی» به عنوان مؤلف مشارکت داشته است و این اولین کتاب او به عنوان نویسنده‌ای مستقل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.