کد خبر : 2669
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 17:15
-

فاز نخست کاروانسرای عرب های سبزوار تا نوروز ۹۴ مرمت می شود

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار گفت: فاز نخست کاروانسرای عرب های سبزوار تا نوروز ۹۴ مرمت می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مردادماه امسال بود که گزارشی با موضوع ” قصه پر غصه کاروانسرای عرب ها” در وب سایت شهرداری سبزوار منتشر شد، گزارشی که در آن علت توقف عملیات

karvansara-arabhaسبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار گفت: فاز نخست کاروانسرای عرب های سبزوار تا نوروز ۹۴ مرمت می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مردادماه امسال بود که گزارشی با موضوع ” قصه پر غصه کاروانسرای عرب ها” در وب سایت شهرداری سبزوار منتشر شد، گزارشی که در آن علت توقف عملیات مرمت و احیای کاروانسرای تاریخی شهر سبزوار معروف به پادگان عرب ها و پشیمانی تیم سرمایه گذار غیر بومی بررسی شد.

در آن گزارش مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سبزوار علت توقف مرمت کاروانسرای عرب ها، را تحویل ندادن کامل بنا از طرف اداره اوقاف به سرمایه گذار و بهره برداری همزمان ۳ فرد دیگر از مکان های این بنا بیان کرد و گفت: تیم سرمایه گذار با دوندگی های سه ساله زمانی این بنا را در اختیار گرفت که شاهد این مشکلات بود.

اما امروز مهدی برزویی از رفع این مشکل و روند مرمت و بازسازی دوباره کاروانسرای عرب ها توسط سرمایه گذار خبر داد و گفت: مذاکرات اداره اوقاف با مستاجران این اثر تاریخی به نتیجه رسیده و قرار است در آینده ای نزدیک این اثر تاریخی به سرمایه گذار تحویل داده شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذار از این اقدام ابراز رضایت نموده و بیان کرد به محض تحویل کامل بنا روند مرمت و احیا را دوباره از سر خواهد گرفت.

مدیرعامل سارمان بهسازی و نوسازی شهرداری سبزوار گفت: با شناختی که از توان و سابقه تیم سرمایه گذار وجود دارد می توان امیدوار بود که پروژه تا انتهای سال جاری به بهره برداری برسد تا نوروز ۹۴ ما شاهد یک مجموعه فرهنگی- گردشگری- پذیرایی- اقامتی که پذیرای حضور مسافران، گردشگران و شهروندان سبزواری است باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ن.ج یکشنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶

سلام
یکی از مسوولین وعده هایی به بچه های مرمت دانشگاه حکیم در جلسه ای دانشجویی در مورد یکی از خانه های قدیمی سبزوار برای اصطلاحا پاتوق بچه های مرمت برای اجرا و برنامه ریزی کارهای مرمتی داده بودند اما مثل اینکه ایشون وعده هاشون رو به کل فراموش میکنند الان چند ماهی از حرفاشون میگذره اما کوچکترین خبری از این موضوع نیست انگار همش در حد حرف بیشتر نبوده..این برای مسوولین اصلا خوب نیس که حرفی رو بزنن بدون عمل..
این فقط باعث بی اعتمادی ما به ایشون میشه.

نظرات بسته شده است.