دیدگاه‌ها برای فخری برای رسانه‌های دیار سربداران بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 15:04
-

به مناسبت 100k شدن صفحه سبزوارفوری

فخری برای رسانه‌های دیار سربداران

این هفته صفحه اینستاگرامی سبزوارفوری صدهزارتایی شد و این نشان‌دهنده کمیتی وسیع از مخاطبان است که تا کنون در هیچ رسانه‌ای در هیچ بستری مشابه آن را در دیار سربداران نداشته‌ایم.

هر رسانه با طلوع خود، دامنه‌ای از مخاطب را به پای نقد و مطالبه‌گری می‌کشاند و امیدی ایجاد می‌کند در مسیر بهبود و توسعه. رسانه‌های محلی تأثیرگذاری محسوس‌تری دارند و سریع‌تر.

در غرب خراسان رضوی نیز هر بار با طلوع یک رسانه، شاهد گفتمانی جدید بوده‌ایم و گامی بزرگ به سمت رستگاری جامعه محلی. در این میان «سبزوارفوری» نیز گامی بزرگ بود و پله‌ای به سوی مرحله‌ای جدید در میان رسانه‌های سایبری.

در عصر فراگیری فضای مجازی،‌ پس از دوران رادیو، تلویزیون، روزنامه و سایت، بسیاری از رسانه‌های جدید عرض اندام کردند و بعضی از آن‌ها دورانی را اوج گرفتند و نبض افکار عمومی را به دست گرفتند. با افول شبکه‌های متن‌محور و فراگیری شبکه‌های تصویرمحور، صفحه سبزوارفوری همراه با دیگر کانال‌های آن، توانستند نقطه عطفی در حوزه رسانه‌های دیار ما ایجاد کنند.

این هفته صفحه اینستاگرامی سبزوارفوری صدهزارتایی شد و این نشان‌دهنده کمیتی وسیع از مخاطبان است که تا کنون در هیچ رسانه‌ای در هیچ بستری مشابه آن را در دیار سربداران نداشته‌ایم. به دست آوردن چنین دامنه وسیعی از مخاطب و نگاه داشتن اعتماد آن‌ها، محصول عملکردی قابل تقدیر از طرف گردانندگان این رسانه است.

حفظ یک رسانه سایبری بدون مدیریت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، دوام طولانی‌مدت و ایده‌پردازی‌های مداوم روزانه، کاری است غیر ممکن. سبزوارفوری توانست با حفظ روند خود، تولید محتوای حرفه‌ای در حوزه متن، ویدیو و تصویر، سرعت خبررسانی بالا و پردازش سوژه‌های مردمی به این دستاورد مهم دست پیدا کند. می‌توانیم سال‌های اخیر را در حوزه رسانه‌های مجازی محلی، دوران سبزوارفوری بدانیم.

امید که این راه ادامه یابد و در رسانه‌های دیگر نیز تکرار شود تا راه مطالبه‌گری باز بماند و مأمنی باشد برای خواسته‌های مردم ۶ شهرستان منطقه! چرا که رسانه‌هایی با چنین وسعت مخاطب، قدرت نقد و مطالبه‌گری کم‌نظیری دارند. جالب آنکه حتی کامنت‌های (نظرهای) هر پست سبزوارفوری، ارزش خبری یافته‌اند و بسیار مسئولان و تحلیل‌گران از طریق این کامنت‌ها، افکار عمومی را رصد می‌کنند!

این دستاورد مهم را به هیئت تحریریه سبزوارفوری تبریک می‌گوییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.