کد خبر : 29389
دیدگاه‌ها برای فرماندار: توسعه سبزوار با هماهنگی بین‌بخشی و دانشگاه‌ها شتاب می‌گیرد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 - 11:19
-

فرماندار: توسعه سبزوار با هماهنگی بین‌بخشی و دانشگاه‌ها شتاب می‌گیرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: توسعه این شهرستان با هماهنگی بین‌بخشی و بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهی، بر مبنای سند چشم‌انداز شتاب خواهد گرفت. سیدمجتبی علوی‌مقدم روز جمعه در نشست ستاد توسعه سبزوار افزود: در مجموعه این شهرستان تمامی دستگاه‌ها به صورت انفرادی وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند اما اتصالی به هم

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: توسعه این شهرستان با هماهنگی بین‌بخشی و بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهی، بر مبنای سند چشم‌انداز شتاب خواهد گرفت.

سیدمجتبی علوی‌مقدم روز جمعه در نشست ستاد توسعه سبزوار افزود: در مجموعه این شهرستان تمامی دستگاه‌ها به صورت انفرادی وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند اما اتصالی به هم ندارند.

وی تصریح کرد: اتصال و ارتباط بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان، نیازمند یک ساماندهی و وجود یک پایگاه مشخصی است که باید شکل بگیرد.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: در مسیر توسعه شهرستان نباید از توجه به موضوعاتی که به عنوان مشکل اساسی مطرح است، غافل شد چرا که با شناسایی مشکلات بطور یقین می‌توان راهکارهایی را در خود شهرستان برای رفع موانع پیدا کرد.

علوی مقدم افزود: برخی مشکلات موجود در این شهرستان از طریق استانی حل می‌شود و بخش کشوری آن نیز با استفاده از توان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قابل پیگیری است.

وی اظهار داشت: در راستای توسعه شهرستان سبزوار، برخی ماموریت‌ها وجود دارد که بازنگری سند توسعه شهرستان تا افق ۱۴۱۰ یکی از آن موارد است.

 فرماندار ویژه سبزوار گفت: سندهای توسعه شهرستان که سال‌های گذشته تدوین شده است باید منطبق با ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان بر اساس چشم انداز افق ۱۴۱۰ بازنگری شود.

علوی مقدم افزود: هم افزایی درون‌بخشی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی و علمی مجموعه شهرستان یکی از راه‌های توسعه شهرستان محسوب می شود.

وی ادامه داد: یک ظرفیت علمی بی‌بدیل شهرستان سبزوار، وجود دانشگاه‌ها است که به جهت بخشی‌نگری و کم‌توجهی به مسائل هماهنگ و کار تیمی، تاکنون از وجود ظرفیت علمی دانشگاهی شهرستان استفاده مطلوبی نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.