کد خبر : 29928
دیدگاه‌ها برای فرماندار سبزوار: برگزاری همایش برای شهدا، قدرشناسی از ایثارگری است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 17:11
-

فرماندار سبزوار: برگزاری همایش برای شهدا، قدرشناسی از ایثارگری است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: کنگره ملی شهدای سبزوار همایش بزرگ ولایتمداری و قدرشناسی از شهدا است که با ایثارگری در راه اعتلا و امنیت اسلام و انقلاب، جان خود را فدا کردند. سیدمجتبی علوی‌مقدم روز چهارشنبه در نشست هماهنگی کنگره ملی ۱۶۰۰ شهید دیار سربداران افزود: ماهیت برگزاری همایش و یادواره های شهدا

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: کنگره ملی شهدای سبزوار همایش بزرگ ولایتمداری و قدرشناسی از شهدا است که با ایثارگری در راه اعتلا و امنیت اسلام و انقلاب، جان خود را فدا کردند.

سیدمجتبی علوی‌مقدم روز چهارشنبه در نشست هماهنگی کنگره ملی ۱۶۰۰ شهید دیار سربداران افزود: ماهیت برگزاری همایش و یادواره های شهدا حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی با تکیه بر ولایتمداری است و در شرایط هجمه فرهنگی گسترده دشمنان، تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نوجوانان یکی از برکات برگزاری کنگره ملی شهدا می‌تواند باشد.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: کنگره ملی شهدا با تولیدات فرهنگی و پژوهشی، فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در فضای جامعه و نهادینه کردن فرهنگ آن دوران درخشان به ویژه بین نسل جوان و نوجوان را فراهم می‌کند.

علوی مقدم افزود: دشمن با بهره‌مندی از شبکه‌های مجازی، دسترسی نوجوانان به مبانی فرهنگ غرب را سهل و آسان کرده است لذا معرفی فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی به نسل جوان یکی از نیازهای جامعه کنونی است که در این مسیر آموزش و پرورش نقش مهمی برعهده دارد.

وی ادامه داد: کنگره ملی ۱۶۰۰ شهید دیار سربداران، آثار خیر و برکات فراوانی در سطح منطقه دارد که فعالیت‌های جهادی با رویکرد محرومیت‌زدایی، یکی از ابعاد این همایش ملی است.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار نیز گفت: ۱۵ کمیته اصلی برای برگزاری کنگره ملی شهدا در این شهرستان ایجاد شده است که با فراخوان بسیج عمومی برگزاری کنگره از همه ظرفیت‌ها برای این اقدام فرهنگی بزرگ استفاده می‌شود.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: تاکنون در راستای برپایی این کنگره ملی فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی مختلفی شامل تولیدات ماندگار فرهنگی، تدوین کتاب، فیلم، سرود، ساخت آثار نمادین، تبلیغات و فضاسازی محیطی، نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها به منظور بازشناسی نقش شهیدان در ابعاد مختلف انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.