کد خبر : 29066
دیدگاه‌ها برای فرماندار: مناسب‌سازی اماکن عمومی و دولتی سبزوار باید مورد توجه باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 11:29
-

فرماندار: مناسب‌سازی اماکن عمومی و دولتی سبزوار باید مورد توجه باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اهمیت حضور موثر توان‌یابان در جامعه گفت: باید در ساخت و ساز اماکن عمومی و دولتی این شهرستان، موضوع مناسب‌سازی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. سیدمجتبی علوی مقدم در نشست مناسب سازی معابر شهری سبزوار افزود: در سالهای گذشته نسبت به مناسب سازی برخی فضاهای اداری

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اهمیت حضور موثر توان‌یابان در جامعه گفت: باید در ساخت و ساز اماکن عمومی و دولتی این شهرستان، موضوع مناسب‌سازی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

سیدمجتبی علوی مقدم در نشست مناسب سازی معابر شهری سبزوار افزود: در سالهای گذشته نسبت به مناسب سازی برخی فضاهای اداری و شهری برای نقش آفرینی بیشتر توان‌یابان کم‌توجهی شده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مناسب سازی در طرح های عمرانی جدید تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای طرح مناسب‌سازی معابر شامل مسیر دسترسی، پله و رمپ ساختمان ها با هدف تسهیل در دسترسی توان‌یابان هستند.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: چنانچه ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری در حوزه مناسب سازی مجتمع ها، بخش‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی لحاظ نشود، شهرداری باید از صدور پروانه و گواهی پایان کار خودداری کند.

علوی مقدم افزود: علاوه بر اینکه نظارت مستمری که بر موضوع مناسب‌سازی دستگاه‌های دولتی صورت می گیرد، شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز باید اقدامات عملی در حوزه مناسب سازی معابر، خیابان‌ها و بوستان های شهری را با هدف دسترسی آسان معلولان به مکان‌های عمومی و روان سازی ترافیک انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنین مناسب سازی در طرح‌های جدید شهری، دولتی و اماکن در حال ساخت نیز باید چون سایر پیوست ها لحاظ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.