کد خبر : 29604
دیدگاه‌ها برای فرمانده سپاه خوشاب: بسیج بازوی نظام و ولایت است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 16:01
-

فرمانده سپاه خوشاب: بسیج بازوی نظام و ولایت است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوشاب در استان خراسان رضوی گفت: بسیج به عنوان یک شجره طیبه و بازوی نظام جمهوری اسلامی و ولایت در تمامی عرصه ها حضور درخشان دارد. سرهنگ مصطفی ذوالفقاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته بسیج شهرستان خوشاب افزود: بسیج در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) به

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوشاب در استان خراسان رضوی گفت: بسیج به عنوان یک شجره طیبه و بازوی نظام جمهوری اسلامی و ولایت در تمامی عرصه ها حضور درخشان دارد.

سرهنگ مصطفی ذوالفقاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته بسیج شهرستان خوشاب افزود: بسیج در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) به منظور حفظ اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بسیج در تمامی عرصه ها که نظام به آن نیاز داشته همچون دوران دفاع مقدس، سازندگی، وقوع سیل و زلزله و در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی جانفشانی کرده است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خوشاب گفت: شبکه مردمی بسیج اکنون به نهاد امیدبخش برای آزادیخواهان جهان، جبهه مقاومت و اسلام تبدیل شده است.

وی افزود: بسیج محصور و متعلق به نهاد خاصی نیست و در عملکرد و کارنامه درخشان این نهاد همه مردم ایران نقش دارند.

سرهنگ ذوالفقاری با اشاره به ساختار بی نظیر بسیج ادامه داد: این نهاد در عرصه‌های جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و بحران ها و عرصه‌های فرهنگی و جنگ نرم دارای برنامه راهبردی است.

وی گفت: طی هفته بسیج برنامه‌هایی از قبیل تجلیل از پیشکسوتان بسیج و فرماندهان پایگاهها، ساخت مستند اقدامات یک ساله، جذب بسیجی بوسیله پایگاهها، خاطره گویی، نظرسنجی در باب عملکرد بسیج و انتظارات از آن، یادواره شهدا، نمایشگاه کتاب و برنامه های مختلف دیگر در خوشاب برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.