کد خبر : 7930
دیدگاه‌ها برای فرهنگسرای آزادگان سبزوار کلنگ زنی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 17:32
-

فرهنگسرای آزادگان سبزوار کلنگ زنی شد

سبزواریان: کلنگ آغاز عملیات ساخت فرهنگسرای آزادگان سبزوار روز دو شنبه طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این شهر بر زمین زده شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در این مراسم با اشاره به اینکه آزادگان سند زنده تاریخ جنگ تحمیلی

سبزواریان: کلنگ آغاز عملیات ساخت فرهنگسرای آزادگان سبزوار روز دو شنبه طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این شهر بر زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در این مراسم با اشاره به اینکه آزادگان سند زنده تاریخ جنگ تحمیلی هستند، اظهار داشت: کسانی که یاد و خاطره آزادگان و ایثارگران را زنده نگه می‌دارند، قطعا در ثواب آن شریک هستند.

وی با بیان اینکه احداث این فرهنگسراها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم است، تصریح کرد: فرهنگسرای آزادگان محیطی است که باید آزادگان عزیز با حضور خود در آن مردم و نسل‌های جدید انقلاب را با رشادت‌های آن دوران از جنگ و ایستادگی‌ها در زندان‌های صدام آشنا کنند.

وی با بیان اینکه آزادگان در دو دوره مهم از جنگ نقش داشتند، خاطرنشان کرد: یکی از دوران، ایستادگی در برابر دشمن بعثی در جبهه‌های نبرد و دیگری ایستادگی در جبهه مهمی به نام زندان زیر بدترین شکنجه‌ها و فشارهای دشمن بود.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: آزادگان ما آیه‌های افتخار و سربلندی برای کشور هستند.

در ادامه این مراسم شهردار سبزوار با اشاره به احداث این فرهنگسرا به نام حجت‌الاسلام سید علی اکبر ابوترابی‌فرد؛ سید آزادگان، یادآورشد: این فرهنگسرا در زمینی به متراژ هزار متر مربع ساخته می‌شود.

محمدعلی طالبی با بیان اینکه این فرهنگسرا در محدوده کمربند جنوب شهر سبزوار احداث می‌شود، گفت: با احداث این فضا در این منطقه علاوه بر مردم سبزوار مسافران و زائران حرم رضوی نیز از برکات آن بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: اعتبارات ساخت این مجموعه از محل اعتبارات استانی و ملی تامین می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.