کد خبر : 3561
دیدگاه‌ها برای فعالیت ۱۸ پایگاه اورژانس در محورهای مواصلاتی سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1393 - 18:40
-

فعالیت ۱۸ پایگاه اورژانس در محورهای مواصلاتی سبزوار

سبزواریان.کام: معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ سبزوار از آمادگی این مرکز در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با فعالیت ۱۸ پایگاه امدادی خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، رضا ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی شهرستان و نیاز همشهریان سبزواری در روزهای

عکس تزئینی است.

عکس تزئینی است.

سبزواریان.کام: معاون اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ سبزوار از آمادگی این مرکز در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با فعالیت ۱۸ پایگاه امدادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا ابراهیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی شهرستان و نیاز همشهریان سبزواری در روزهای عاشورا و تاسوعا به خدمات اورژانس اظهار داشت: در همین راستا ۱۸ پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهرستان در سطح محورهای مواصلاتی و شهرستان در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: از این تعداد پنج پایگاه شهری و ۱۳ پایگاه جاده‌ای هستند کار ارائه خدمات به همشهریان و زائران حضرت رضا(ع) را بر عهده دارند.

ابراهیمی ادامه داد: ۱۹ دستگاه آمبولانس و ۳۶ تکنسین اورژانس ۱۱۵ نیز با حضور در این پایگاه‌ها در این طرح شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی نیز گفت: در همین زمینه تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات بهتر به زائران و عزادارانی که قصد رفتن به مشهد‌الرضا (ع) را دارند اندیشیده شده است.

وی با اشار به هماهنگی با سازمان‌های امدادی نیز گفت: خوشبختانه سازمان‌های امدادی مانند هلال احمر، راه و شهرسازی، آتش‌نشانی و پلیس راه همکاری خوبی را با اورژانس ۱۱۵ دارند که همین عامل در کاهش میزان آسیب در حوادث موثر است.

ابراهیمی با بیان اینکه بسیاری از حوادث به دلیل خواب آلودگی به وقوع می‌پیوندد، گفت: از هموطنان و زائران عزیز این انتظار می‌رود که در هنگام رانندگی از خوردن داروهایی که خواب‌آور هستند خودداری کنند و حتما در طول مسیر به استراحت بپردازند.

وی با بیان اینکه در این مدت نیز پایگاه‌های شهری مرکز فوریت‌های پزشکی سبزوار به صورت ویژه در خدمت همشهریان است، یادآور شد: در همین راستا نیز دو دستگاه خودوری آمبولانس در مسیر کاروان‌های عزدارای مستقر می‌شوند و این انتظار از هیئت‌های مذهبی می‌رود که در هنگام تردد آمبولانس‌ها با رعایت نکات ایمنی مسیر را برای تردد آنها باز کنند تا آنها بتوانند مصدومان خود را به بیمارستان برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.