کد خبر : 11494
دیدگاه‌ها برای قدرشناسی از نوع کودکانه به آتش نشانان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دی 1394 - 15:10
-

قدرشناسی از نوع کودکانه به آتش نشانان سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: در یک اقدام جالب و بدیع، در آخرین روز فصل پاییز جمعی از معلمان، مربیان خوش ذوق به همراهی تعداد زیادی از دانش آموزان مدرسه محمود بیهقی به مناسبت شب یلدا به ایستگاه های یک و دو آتش نشانی سبزوار سر زدند. به گزارش

ahmadi-rad-0سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: در یک اقدام جالب و بدیع، در آخرین روز فصل پاییز جمعی از معلمان، مربیان خوش ذوق به همراهی تعداد زیادی از دانش آموزان مدرسه محمود بیهقی به مناسبت شب یلدا به ایستگاه های یک و دو آتش نشانی سبزوار سر زدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد افزود: در این بازدید صمیمانه، دانش آموزان با اهدای گل، شیرینی، تقدیر نامه و ماکت آتش نشان ضمن گرامیداشت این شب، از زحمات آتش نشانان تقدیر و تشکر کردند.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه های اجرا شده توسط دانش آموزان این دبستان، تقدیم انشاهای زیبا که با نقاشی های زیباتر تزیین شده و اجرای هماهنگ و زیبای سرود آتش نشان بود که با تشویق گرم آتش نشانان همراه بود.

احمدی راد گففت: در پایان این مراسم دانش آموزان به مرکز آموزش شهید امید عباسی آتش نشانی سبزوار رفتند و برخی نکات مهم ایمنی را فرا گرفتند.

محمود قائم پناه مدیر مدرسه محمود بیهقی نیز در حاشیه این بازدید،هدف از انجام این اقدام را قدردانی از مشاغلی دانست که در طول سال ممکن است در مهمترین روزها و شب ها در کنار خانواده خود نباشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.