کد خبر : 5639
دیدگاه‌ها برای قهرمانی تیم ثامن الحجج‌ در لیگ برتر تیراندازی بانوان بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 13:18
-

قهرمانی تیم ثامن الحجج‌ در لیگ برتر تیراندازی بانوان

سبزواریان: رئیس سازمان لیگ تیراندازی گفت: با وجود یک هفته پایان مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان تیم ثامن الحجج‌ سبزوار در بخش تفنگ‌ به مقام قهرمانی رسید. سید جعفر حسینی‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: هفته دوازدهم‌ و سیزدهم لیگ برتر تیراندازی روز گذشته به میزبانی زمزم شیراز برگزار شد که این دور از مسابقات

seyed-jafar-hoseiniسبزواریان: رئیس سازمان لیگ تیراندازی گفت: با وجود یک هفته پایان مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان تیم ثامن الحجج‌ سبزوار در بخش تفنگ‌ به مقام قهرمانی رسید.

سید جعفر حسینی‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: هفته دوازدهم‌ و سیزدهم لیگ برتر تیراندازی روز گذشته به میزبانی زمزم شیراز برگزار شد که این دور از مسابقات لیگ برتر بانوان یکی از با کیفیت‌ ترین مسابقات امسال بود.

وی ادامه داد: یکی از نکات جالب توجه در برگزار مسابقات قهرمانی تیم ثامن الحجج در بخش تفنگ‌ بود که با وجود یک هفته به پایان لیگ برتر این عنوان را از آن خود کرد.

حسینی افزود: با توجه نتایجی‌ که تیم‌ها این هفته از خود به جا گذاشتند‌ نشان از رقابت نزدیکی است که بین تیم‌ها وجود دارد که امیدوارم این رقابت تنگاتنگ‌ همچنان بین تیراندازان ادامه داشته باشد.

وی گفت: هرچه رقابت بیشتر و نزدیک باشد سطح کیفی‌تیم‌ها هم افزایش‌ پیدا خواهد کرد‌ که در این صورت‌ باعث افزایش کیفیت فنی لیگ‌ هم خواهد شد.

وی عنوان کرد: با وجود مشخص تیم قهرمان در بخش تفنگ‌ قهرمانی بخش تپانچه‌ به هفته آخر موکول شد. امیدوارم تیم‌ها به تلاششان برای کسب عنوان قهرمانی در بخش تپانچه‌ با انگیزه‌ بیشتری‌ رقابت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.