کد خبر : 18559
دیدگاه‌ها برای کشف لوازم یدکی احتکار شده در خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 دی 1397 - 13:34
-

کشف لوازم یدکی احتکار شده در خراسان رضوی

خبرگزاری پلیس فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار لوازم یدکی احتکار شده به ارزش ۱۰۱ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال در شهرستان سبزوار خبر داد. سردار” محمدکاظم تقوی” در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان سبزوار در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از احتکار مقادیر

خبرگزاری پلیس

فرمانده انتظامی استان از کشف یک انبار لوازم یدکی احتکار شده به ارزش ۱۰۱ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال در شهرستان سبزوار خبر داد.

سردار” محمدکاظم تقوی” در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان سبزوار در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از احتکار مقادیر زیادی لوازم یدکی موتورسیکلت در انباری در یکی از مناطق جنوبی شهر سبزوار دست یافتند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی انبار موردنظر با هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت در عملیاتی ضربتی، از مکان موردنظر ۶۴۵ هزار و ۴۴۶ قطعه لوازم یدکی موتورسیکلت شامل پیستون، پدال دنده، کمک موتور و سرشمع گه بنا بر نظر کارشناسان جمعا به ارزش ۱۰۱ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف در این زمینه، از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی تا اقدام های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.