کد خبر : 7401
دیدگاه‌ها برای کلنگ زنی ۲ آموزشگاه توسط بنیاد مشایخی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 21:57
-

کلنگ زنی ۲ آموزشگاه توسط بنیاد مشایخی در سبزوار

سبزواریان: معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از کلنگ زنی همزمان ۲واحد آموزشی توسط بنیاد مشایخی در ۲۵فروردین سال جاری خبر داد. حسن محرابی مقدم در جلسه ی هماهنگی کلنگ زنی این دو آموزشگاه با بیان این مطلب افزود: کلنگ این ۲واحد آموزشی در منطقه ی کال عیدگاه و منطقه ی نیروگاه به

mehrabiسبزواریان: معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از کلنگ زنی همزمان ۲واحد آموزشی توسط بنیاد مشایخی در ۲۵فروردین سال جاری خبر داد.

حسن محرابی مقدم در جلسه ی هماهنگی کلنگ زنی این دو آموزشگاه با بیان این مطلب افزود: کلنگ این ۲واحد آموزشی در منطقه ی کال عیدگاه و منطقه ی نیروگاه به زمین زده خواهد شد.

وی ادامه داد: زمین اختصاص یافته به ساخت این آموزشگاه ها با همکاری شهرداری سبزوار و ستاد سکونت گاه های غیر رسمی در دو قواره ۴هزارمتری و ۲هزار و پانصدمتری واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: این آموزشگاه ها با همکاری بنیاد مشایخی و اداره ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ساخته خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از این بنیاد در احداث چند آموزشگاه گفت: تقدیر از خیرین این بنیاد باعث افزایش حضور و به تبع آن احداث آموزشگاه های جدید خواهد بود.

وی در عین حال افزود: در طی حضور این بنیاد در شهرستان سبزوار کلنگ زنی یک پروژه ی بهزیستی نیز توسط این بنیاد انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.