کد خبر : 11850
دیدگاه‌ها برای لایحه بودجه ۹۵ شهرداری سبزوار به شورا ارسال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 18:22
-

لایحه بودجه ۹۵ شهرداری سبزوار به شورا ارسال شد

سبزواریان: ذی حساب و مسئول امور مالی شهرداری سبزوار از ارسال لایحه بودجه سال ۹۵ شهرداری سبزوار پیش از موعد مقرر به شورای اسلامی شهر سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدعباس شبیری با بیان این مطلب افزود: بودجه سال ۹۵ شهرداری با تاکید بر سیاست اقتصاد مقاومتی بر مبنای فعال سازی

سبزواریان: ذی حساب و مسئول امور مالی شهرداری سبزوار از ارسال لایحه بودجه سال ۹۵ شهرداری سبزوار پیش از موعد مقرر به شورای اسلامی شهر سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدعباس شبیری با بیان این مطلب افزود: بودجه سال ۹۵ شهرداری با تاکید بر سیاست اقتصاد مقاومتی بر مبنای فعال سازی کلیه امکانات، منابع مالی، انسانی و مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای پرژه ها، رعایت الگوی مصرف، اصلاح نظام درآمد، تقویت منابع پایدار، بهبود نظام یکپارچه و هوشمندسازی اطلاعات با تاکید بر برنامه ریزی و مدیریت شهری صورت گرفته است.

او اضافه کرد: با توجه به بخشنامه و دستورالعمل های تنظیم بودجه در قالب هزینه های جاری و عمرانی در برنامه های توسعه شهری، دفع آب های سطحی، حمل و نقل، تاسیسات حفاظتی، بهبود محیط شهری، ایجاد اماکن فرهنگی، ورزشی، توریستی منظم به تبصره هایی جهت شفاف سازی برنامه مالی یکساله تنظیم شده است.

وی اظهار داشت: بودجه سال آینده شهرداری به موجب ماده ۶۷ قانون شهرداری های قرار بود تا آخر دی ماه به شورای اسلامی شهر ارسال شود که این مهم پیش از موعد مقرر در ۱۷ دی ماه سال جاری جهت بررسی و تصویب به شورا ارسال شد.

شبیری با اظهار اینکه شهرداری سبزوار جزو معدود شهرداری هایی است که اقدام به این مهم قبل از موعد مقرر نموده است، گفت: مراسم رسمی تقدیم بودجه شهرداری سبزوار به شورا روز شنبه سوم بهمن ماه ساعت ۹ صبح در محل شورای اسلامی شهر با حضور مدیران شهری و اصحاب رسانه صورت خواهد رفت.

لازم به توضیح است جزئیات دقیق بودجه ۹۵ شهرداری سبزوار در زمان اعلام شده به سمع و نظر مردم سبزوار خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.