کد خبر : 5043
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 - 23:10
-

بیش از ۲۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات به دهیاری ها در روستاها اختصاص می یابد

سبزواریان: با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان رضوی، نشست هم اندیشی دهیاران شهرستان سبزوار برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، اسماعیل نور محمدی در این جلسه گفت: طی سال ۹۳ توجهات ویژه ای به بخش روستایی و مناطق محروم در سطح کشور و استان شد. وی افزود: خوشبختانه

dehyaran-sabzevar01سبزواریان: با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان رضوی، نشست هم اندیشی دهیاران شهرستان سبزوار برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، اسماعیل نور محمدی در این جلسه گفت: طی سال ۹۳ توجهات ویژه ای به بخش روستایی و مناطق محروم در سطح کشور و استان شد.

وی افزود: خوشبختانه در بودجه سال ۹۴ نیز این توجهات بیش از پیش افزایش یافته است که براساس اولویت های مشخص شده پروژه های روستایی اجرایی می شود.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۲۰۰دستگاه انواع ماشین آلات برای دهیاری ها و روستاها تخصیص خواهد یافت؛ تاکیدکرد: این ماشین آلات براساس برنامه ای که از تهران داده شده و نیاز سنجی و اولویت بندی های صورت گرفته درغالب شرکت تعاونی یا مجتمع های تعاونی در راستای ایجاد عدالت بین روستاها در سطح استان توزیع خواهد شد.

نور محمدی با اشاره به اینکه امروز مسئله ماندگاری در روستاها به یکی از مهمترین دغدغه های دولت خدمتگزار تبدیل شده است گفت: برنامه دولت برای ماندگاری مردم در روستا ها ایجاد اشتغال است که در همین زمینه بیش از دو هزارمیلیارد تومان اعتبار به روستاهای سراسر کشور تخصیص یافته است.

احمد برادران فرماندار سبزوار نیز در این جلسه با تاکید بر توجه ویژ به روستا و ارائه خدمات به آنان گفت: شوراها و دهیاران در روستا حلقه اتصال بین دولت و مردم هستند.
وی بابیان اینکه امروز توجه دولت به مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های روستایی است ، اظهار داشت: بخش خصوصی مورد اشاره هم می تواند دهیاری و شورا و هم بخش های دیگر باشد که در توسعه روستایی می توانند ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه در ۱۶ ماهه گذشته خدمات زیادی به روستاها توسط دولت صورت گرفته است گفت:روستاها مهمترین سنگر اقتصادی دولت در حوزه خودکفایی نیازهای مردم هستند و توجه به این بخش باید همواره در دستور کار مسئولین باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
علی مزینانی عسکری دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱

باسلام وعرض ادب

دیدار بخشدار مرکزی داورزن با پدرشهیدان محمدتقی و حسین مزینانی
به همت موسسه خیریه نرجس خاتون(س) مزینان صورت گرفت /توزیع یکصد سبد کالا در بین نیازمندان
شاهدان کویرمزینان

نظرات بسته شده است.