کد خبر : 31482
دیدگاه‌ها برای مالکان ناوگان سنگین درون شهری سبزوار برای دریافت سهمیه سوخت مراحل قانونی را طی کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 9:25
-

مالکان ناوگان سنگین درون شهری سبزوار برای دریافت سهمیه سوخت مراحل قانونی را طی کنند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار: تمامی مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری و ماشین‌آلات سیار ساختمانی می‌بایست برای دریافت سهمیه سوخت، مراحل قانونی لازم را طی کنند.

محمد صادقی افزود: برخی مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری درخواست دریافت سهمیه سوخت دارند که می‌بایست با ثبت‌نام در شهرداری‌ها پروانه فعالیت خود را اخذ و بر همین اساس نسبت به ثبت بار برگ روزانه پس از دریافت بار در مبدا و تحویل آن در مقصد اقدام کنند تا سهمیه به میزان لازم در کارت سوخت خودرو شارژ شود و چنانچه آنان قصد حمل بار در بیرون از شهر را داشته باشند می‌بایست با اخذ بارنامه و ثبت در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سهمیه خود را بر مبنای کیلومتر طی شده دریافت کنند.

وی ادامه داد: برخی مالکان ماشین‌آلات سیار ساختمانی از جمله بیل مکانیکی، لودر و  بیل بکهو هم باید با اخذ پروانه از اتحادیه مربوطه و ثبت‌نام در سامانه اصناف ایرانیان و دریافت کد فعالیت برای ثبت‌نام در سامانه درخواست سوخت (سامانه سدف) اقدام کنند تا میزان سوخت مورد نیاز بر اساس میزان ساعت کاری و نوع ماشین آلاتی که در اختیار دارند به صورت ماهیانه به آنها تخصیص یابد.

صادقی ادامه داد: مسئولیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تامین سوخت به موقع و به مقدار کافی در مجاری عرضه است و در کاهش یا افزایش سهمیه نقشی ندارد از این رو مالکان خودروها می‌بایست درخواست‌های خود را از طریق سازمان‌های متولی امر از جمله شهرداری‌ها، سازمان پایانه ها و یا سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری کنند.

یکی از این رانندگان در این خصوص گفت: مشکل سوخت، چالش عمده ناوگان باری سنگین درون شهری در سبزوار است و ما اختصاص سهمیه سوخت مورد نیاز را خواستار هستیم.

علی محتشم افزود: حداقل مصرف ماهیانه سوخت ناوگان باری سنگین درون شهری و ماشین‌آلات سیار ساختمانی، سه هزار لیتر است در حالی که تنها ۳۰۰ لیتر بدین منظور اختصاص می‌یابد که این موضوع کسب و کار ما را مختل کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.