کد خبر : 36098
دیدگاه‌ها برای ماه دوم پاییز هم در سبزوار بی‌باران بود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 10:14
-

ماه دوم پاییز هم در سبزوار بی‌باران بود

با توجه به جدول‌ها و آمار منتشر شده از بارندگی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی، به نظر می‌رسد همچنان منطقه دارای بارش بسیار کمی بوده است …

با توجه به جدول‌ها و آمار منتشر شده از بارندگی شهرستان‌های غرب خراسان رضوی، به نظر می‌رسد همچنان منطقه دارای بارش بسیار کمی بوده است.

با اینکه پیش‌بینی می‌شد با توجه به وقوع پدیده ال‌نینو در اقیانوس آرام، کشور ما دارای سال پر بارانی باشد، اما در منطقه ما هنوز بارندگی قابل توجهی اتفاق نیفتاده است.

البته در بعضی نواحی مانند شمال کشور و در مواردی در استان‌های جنوب بارش‌های قابل توجهی گزارش شده است اما متأسفانه در منطقه ما هنوز خبری از بارندگی‌های موسمی نیست.

پدیده‌های اقلیمی و آب‌وهوایی پیش‌بینی‌پذیری بالایی ندارند و اکثر پیش‌بینی‌ها با درصد خطای قابل توجهی همراه است. با این حال مردم حاشیه دشت کویر، به خصوص کشاورزان و دامداران همچنان چشم به آسمان دارند و امیدواریم در ماه‌های باقی‌مانده از فصل‌های بارش، شاهد برکت خداوند در سرزمین‌هایمان باشیم.

در صورتی که خشکسالی‌ها تداوم داشته باشد، با توجه به تنش‌های آبی و فرونشست‌های متعدد زمین، مطمئناً به تصمیم‌های اساسی و برنامه‌های مدیریت بحران جدی در منطقه خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.