کد خبر : 31390
دیدگاه‌ها برای مبارزه با آفت سن غلات در بیش از ۶ هزار هکتار از مزارع سبزوار انجام شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 11:29
-

مبارزه با آفت سن غلات در بیش از ۶ هزار هکتار از مزارع سبزوار انجام شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سبزوار گفت: عملیات مبارزه با آفت سن گندم و جو در سطح ۶ هزار و ۱۰۰ هکتار از مزارع این شهرستان انجام شد. علی اصغر امانیان در حاشیه بازدید از مزارع گندم شهرستان سبزوار افزود: مبارزه با آفت سن غلات با هدف کاهش میزان خسارت ناشی از این آفت در اراضی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سبزوار گفت: عملیات مبارزه با آفت سن گندم و جو در سطح ۶ هزار و ۱۰۰ هکتار از مزارع این شهرستان انجام شد.

علی اصغر امانیان در حاشیه بازدید از مزارع گندم شهرستان سبزوار افزود: مبارزه با آفت سن غلات با هدف کاهش میزان خسارت ناشی از این آفت در اراضی شهرستان اجرا شده است.

وی ادامه داد: آفت سن غلات یکی از آفات مهم محصولات کشاورزی است که در صورت عدم مبارزه، خسارت جبران ناپذیری به کشاورزان وارد می کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سبزوار با اشاره به اهمیت رعایت اصول مبارزه با آفات و سمپاشی گفت: مراحل عملیات مبارزه با سن غلات در سبزوار با استفاده از سموم توصیه شده سازمان حفظ نباتات برابر دستورالعمل‌های ارسالی صورت گرفت.

امانیان افزود: این شهرستان با تولید افزون بر ۴۵ هزار تن جو از سطح ۱۷ هزار هکتار طی سال گذشته رتبه نخست تولید این محصول را در استان خراسان رضوی به دست آورده بود.

وی ادامه داد: همچنین در سال زراعی گذشته حدود ۱۶ هزار تن گندم از ۶ هزار هکتار کشتزارهای این شهرستان برداشت شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.