کد خبر : 11857
دیدگاه‌ها برای مجازات های جایگزین راه حلی برای کاهش زندانیان است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 18:40
-

مجازات های جایگزین راه حلی برای کاهش زندانیان است

سبزواریان: معاون اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی با اشاره به وجود ۱۴ راه حل در قوانین برای کاهش تعداد زندانیان گفت: اجرای مجازات های جایگزین یکی از این راه حل ها است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضا موسوی مهر روز چهارشنبه در مراسم معرفی رئیس جدید اداره زندان

sazman-zendanha01سبزواریان: معاون اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی با اشاره به وجود ۱۴ راه حل در قوانین برای کاهش تعداد زندانیان گفت: اجرای مجازات های جایگزین یکی از این راه حل ها است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضا موسوی مهر روز چهارشنبه در مراسم معرفی رئیس جدید اداره زندان سبزوار افزود: در مجازاتهای جایگزین ظرفیت خوبی در زمینه اشتغال مجرمان دیده شده که در اصلاح آنان نیز موثر است.

وی یکی دیگر از راه حلهای را توجه بیشتر به شوراهای حل اختلاف در زمینه جرائم مالی ذکر و بیان کرد: باید برای کاهش تعداد زندانیان در زمینه جرائم مربوط به مواد مخدر نیز چاره ای اندیشیده شود.

معاون اداره کل زندانهای خراسان رضوی ادامه داد: طی هماهنگی با دستگاه قضا و تلاش واحدهای مددکاری زندانها در این استان تعداد زیادی از زندانیان با قرار وثیقه و کفالت آزاد شده اند.

وی گفت: برگزاری جشنهای گلریزان در زندانها نیز کمک بزرگی به منظور آزادسازی و کاهش تعداد زندانیان جرائم غیرعمد و مالی است.
در این مراسم حسین کیوانلو به عنوان رئیس جدید اداره زندان سبزوار معرفی و از خدمات علی اکبر خرمی رئیس پیشین این اداره تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.