کد خبر : 4105
دیدگاه‌ها برای محدودیتی در آسفالت کوچه ها و معابر سبزوار نداریم بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1393 - 19:09
-

محدودیتی در آسفالت کوچه ها و معابر سبزوار نداریم

سبزواریان.کام: مسئول امور فنی اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: محدودیتی در آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر سبزوار وجود ندارد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، هادی محسنی با بیان اینکه در راستای توسعه و عمران شهری، آسفالت کوچه های سطح شهر سبزوار بروز انجام می شود، افزود: این طرح شامل کوچه

asfaltسبزواریان.کام: مسئول امور فنی اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: محدودیتی در آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر سبزوار وجود ندارد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، هادی محسنی با بیان اینکه در راستای توسعه و عمران شهری، آسفالت کوچه های سطح شهر سبزوار بروز انجام می شود، افزود: این طرح شامل کوچه هایی می شود که برای جدول گذاری و آسفالت از طریق مشارکت اقدام نموده و تاسیسات شهری در کوچه ها و معابر آنان اجرا نمی شود.

وی خاطر نشان شد: اداره عمران شهرداری در تلاش است با اجرای این طرح؛ عقب ماندگی های موجود در حوزه آسفالت کوچه ها و معابر شهری سبزوار را جبران نماید.

محسنی اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل بارندگی و شرایط نامساعد شرایط جوی مجبور به توقف طرح نهضت آسفالت تا مساعد شدن هوا هستیم.

مسئول امور فنی اداره عمران شهرداری سبزوار همچنین گفت: در اثر بارندگی های اخیر برخی از کوچه ها و معابر سطح شهر که هنوز طرح آسفالت در آن اجرا نشده، دچار گل و لای شدند و مشکلاتی را در رفت و آمد شهروندان ایجاد کردند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان سبزواری عملیات شن ریزی و ماسه ریزی این کوچه ها آغاز می شود، گفت: شهروندان می توانند مراتب را جهت رفع مشکل به واحد عمران شهرداری اعلام نمایند.

مسئول آسفالت شهرداری سبزوار نیز در رابطه با مشکل قیر گفت: با رایزنی های صورت گرفته بخشی از قیر مورد نیاز آسفالت سبزوار خریداری شده است.

مهدی ایزی اظهار داشت: در حال حاضر ۳۵۰ تن قیر ۶۰۷۰ از اداره راه و شهرسازی سبزوار تحویل کارخانه اسفالت شهرداری شده است.

وی افزود: ۸۵ تن قیر mc2 نیز با اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیون تومان از اعتبارات ذی حسابی از سازمان همیاری شهرداری ها خریداری و در مخزن سازمان خدمات موتوری شهرداری ذخیره شده است.

ایزی همچنین از پیگیری جهت خرید ۷۰۰ تن قیر دیگر از شرکت نفت پاسارگاد با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیون تومان خبر داد.

مسئول آسفالت شهرداری سبزوار گفت: به محض مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت خیابان ها و معابر شهر سبزوار آغاز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.