کد خبر : 3489
دیدگاه‌ها برای مخابرات بابت استفاده از اینترنت همراه اول، مشتریان خود را نقره داغ می کند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1393 - 19:51
-

مخابرات بابت استفاده از اینترنت همراه اول، مشتریان خود را نقره داغ می کند

سبزواریان.کام: بهای اینترنت درج شده بر روی قبض تلفن همراه اول یکی از شهروندان اسباب شگفتی وی را فراهم آورد. آقای م – ص(شهروند سبزوار) که نخواست نامش فاش شود در گفت و گویی با خبرنگار سبزوارنگار، از نقره داغ شدن خود، بابت استفاده از اینترنت همراه اول مخابرات پرده برداشت که به منظور تنویر

qabz-hamrah-avvalسبزواریان.کام: بهای اینترنت درج شده بر روی قبض تلفن همراه اول یکی از شهروندان اسباب شگفتی وی را فراهم آورد.

آقای م – ص(شهروند سبزوار) که نخواست نامش فاش شود در گفت و گویی با خبرنگار سبزوارنگار، از نقره داغ شدن خود، بابت استفاده از اینترنت همراه اول مخابرات پرده برداشت که به منظور تنویر افکار عمومی؛ مشروح صحبت های وی در پی می آید:

«به دنبال تبلیغات گسترده ی همراه اول مخابرات، در تاریخ ۲۶مرداد امسال، یک بسته ی هوشمند اینترنتی همراه اول به بهای یک صد هزار ریال و حجم دو و نیم گیگا بایت با اعتبار یک ماهه برای گوشی تلفن خود خریداری کردم.

به دلیل سرعت فوق العاده پایین اینترنت آن، در تاریخ ۲۵شهریور پس از انقضای مهلت یک ماهه، آن را تمدید نکردم با این توضیح که در مدت ۳۲روز بعدی، به دلیل عدم دریافت هشدار از جانب مخابرات یا توضیح این نکته که باید داده های اینترنتی گوشی خود را خاموش کنید وگرنه هزینه های آن به صورت آزاد محاسبه می شود؛ حدود ۴۰صفحه ی اینترنتی را باز کردم که بر اساس تعرفه ی خانگی، مبلغ آن کمتر از ده هزار ریال می شود.

شایان ذکر است که به رغم عدم تمدید بسته ی اینترنتی؛ بیش از نیمی از حجم دو و نیم گیگا بایت، بلا استفاده باقی مانده بود.

اینک مخابرات این جانب را نقره داغ نموده و بابت باز کردن ۴۰صفحه ی اینترنتی، ۸۹برابر بهای آن یعنی حدود ۹۰۰هزار ریال از من مطالبه می کند. به عبارت روشن تر من باید بابت باز کردن هر صفحه حدود ۲۴هزار ریال به مخابرات پرداخت کنم!!!

از مسؤولین ذی ربط مصرانه می خواهم به این مسأله رسیدگی کنند.»

خوانندگان گرامی می توانند تصویر قبض تلفن همراه اول این شهروند را در همین خبر مشاهده فرمایند، ضمن این که سی دی ریز مکالمات این شهروند، نزد سبزوار نگار محفوظ است تا در صورت لزوم به مراجع ذی صلاح قانونی ارایه گردد.
 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.