کد خبر : 3958
دیدگاه‌ها برای مدارس سبزوار روزانه رصد می شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 0:19
-

مدارس سبزوار روزانه رصد می شوند

سبزواریان.کام: معاون آموزش متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در جلسه ی شورای معاونین این مدیریت گفت: مدارس سبزوار به صورت آنلاین و روزانه رصد می شوند. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ سید رضا خاتم پور افزود: از طریق مکانیسم های مختلف برنامه ها و وضعیت آموزشی مدارس را بررسی

sabedu010سبزواریان.کام: معاون آموزش متوسطه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در جلسه ی شورای معاونین این مدیریت گفت: مدارس سبزوار به صورت آنلاین و روزانه رصد می شوند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ سید رضا خاتم پور افزود: از طریق مکانیسم های مختلف برنامه ها و وضعیت آموزشی مدارس را بررسی می کنیم و با برنامه ای مدون و منظم در بازدیدهای مدارس، برنامه ی عملیاتی و آیتم های مختلف آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: اولویت بازدیدها؛ مدارس شبانه روزی خواهد بود چرا که دانش آموزان در مدارس شبانه روزی و خوابگاه ها زندگی می کنند و متولی امور بهداشت، مسایل فرهنگی و فوق برنامه ی دانش آموزان، آموزش و پرورش است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز خواستار تعیین تکلیف همکاران بدون ابلاغ شد.

حسن مهری یادآوری نمود: باید برای پژوهشکده ی معلم، فضای مناسبی که در خور شأن معلمان باشد در نظر بگیریم تا نفع آن علاوه بر همکاران، به دانش آموزان نیز برگردد.

معاون پشتیبانی و توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در این جلسه گفت: پیش بینی پژوهشکده معلم در محل مجاور ساختمان اداره ی آموزش و پرورش شده است که در آن کافی نت و کتابخانه ی تخصصی جهت استفاده ی همکاران شاغل و بازنشسته فرهنگی تجهیز خواهد شد.

حسن محرابی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری ۷۲نوبت شیر رایگان در کلیه ی مدارس توزیع می شود که نسبت به سال قبل حدوداً سه برابر شده است.

کارشناس مسؤول ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: کارگروه های آموزش، پژوهش، اداری، فرهنگی و تبلیغی، و بازرسی و نظارت کمیته ی صیانت از حقوق شهروندی جلسات ماهیانه ی خود را برگزار خواهند کرد.

عبدالمجید شجاع افزود: ارزیابی همکاران آموزشی و مدیران مدارس مراحل پایانی خود را طی می کند.

کارشناس مسؤول سنجش مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: آزمون های پیشرفت تحصیلی که در ۱۲آذر برگزار خواهد شد؛ بازخورد مناسبی به سیستم آموزش و پرورش خواهد داد.

حمید شایگان خاطر نشان کرد: فضای آزمون پیشرفت تحصیلی باید مثل کنکور جدی باشد و در روز آزمون هیچ کلاسی تشکیل نشود.

وی تأکید کرد: حساسیت حوزه ی امتحانات دی ماه کم تر از حوزه ی امتحانات خردادماه نیست.

وی ضمن این که خواستار حساسیت بیش تر در برگزاری آزمون های کار دانش شد افزود: به منظور جلوگیری از ایجاد استرس دانش آموزان مقطع ابتدایی؛ هیچ برنامه ی امتحانی در تابلو اعلانات مئارس نصب نشود.

وی یادآوری کرد: اجرای هر آزمونی در مدارس که بدون هماهنگی کمیته ی سنجش باشد؛ خلاف مقررات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.