کد خبر : 35610
دیدگاه‌ها برای مدیر اصناف، با کلاس‌تر از همیشه! بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1402 - 15:45
-

مدیر اصناف، با کلاس‌تر از همیشه!

چندی قبل، مطلبی منتشر کردیم با عنوان «مدیران اصناف! چقدر با کلاسید!» …

چندی قبل، مطلبی منتشر کردیم با عنوان «مدیران اصناف! چقدر با کلاسید!». همان موقع دبیر اتاق اصناف تماس گرفت و کلی ناراحت که چرا گفته‌اید «مدیران»؟! کدام مدیر؟ شما اصلاً نامه زده‌اید؟ توضیح دادیم که قرار نیست زندگی‌مان را ول کنیم دنبال تک‌تک شما راه بیفتیم و التماستان کنیم که جواب ما را بدهید! به رئیس اتاق اصناف زنگ زده‌ایم پیام هم داده‌ایم، پس همۀ شما مسئولید در مقابل این فرار از پاسخ‌گویی ایشان! خودتان انتخابش کرده‌اید!

با این حال گفتم برای اینکه به شما هم ثابت شود چقدر اوضاع اتاق اصناف خراب است و آقایان چقدر با کلاسند، هر کار شما می‌گویید انجام می‌دهم! کلی برایم کلاس گذاشت که من جلسه می‌گذارم چنین می‌کنم و چنان می‌کنم! یک هفته رد شد پیام دادم: چه شد؟ جواب ندادند. دو هفته رد شد دیدم کلاسشان بالاتر از پیامک است، زنگ زدم! گفتند نشده و نمی‌شود!

همین! من هم به ایشان گفتم، حالا که شما اینقدر بی‌اعتنا هستید ما در موردتان می‌نویسیم. هر بار، هم می‌نویسیم و هم به مسئولان ناظر، هم به مردم می‌گوییم که کلاسِ اتاق اصناف این‌قدر بالا رفته که نه جواب می‌دهد، نه اصلاً کسی را آدم حساب می‌کند! ما برای وقت گرفتن با استاندار هم بعد از یکی دو هفته موفق شده بودیم ولی رضا خیرآبادی رئیس اتاق اصناف سبزوار هنوز برای ما وقت ندارد! حتی به اندازه شنیدن حرف‌هایمان!

طفلکی اعضای اصناف محترم و مظلوم سبزوار و اتحادیه‌هایی که در چنان انتخاباتی، چنین مدیرانی برایشان انتخاب شده‌اند! چه انتخاباتی بود در اتاق اصناف! عمری باشد می‌نویسیم چطور آقایان بر صندلی نشسته‌اند که اینقدر خودشان را جدی گرفته‌اند و اینقدر باکلاس شده‌اند که دیگران را آدم حساب نکنند!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.