کد خبر : 19123
دیدگاه‌ها برای مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اخیر در روداب برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 - 14:43
-

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اخیر در روداب برگزار شد

ایرنا آیین گرامیداشت ۲۷ شهید حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان روز سه شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم، علما، روحانیان و مسئولان در شهر روداب شهرستان سبزوار برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار در این مراسم گفت: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان حقارت و ضعف دشمن را در مقابل

ایرنا
آیین گرامیداشت ۲۷ شهید حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان روز سه شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم، علما، روحانیان و مسئولان در شهر روداب شهرستان سبزوار برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار در این مراسم گفت: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان حقارت و ضعف دشمن را در مقابل انقلاب اسلامی آشکارتر کرد.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: این حادثه تروریستی با همدستی استکبار و ایادی سرسپرده آنها و برخی دولتهای مرتجع منطقه رخ داد و دشمن بداند که اقدام کور تروریستی آنها بی پاسخ نمی ماند.
وی به شکست دشمن در ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم نیز اشاره و بیان کرد: ملت ایران با همه وجود مقابل دشمنان ایستاده است. ایرانیان هدف خود را انتخاب و در مدت ۴۰ سال ثابت کرده اند فریب ترفند دشمن را نمی خورند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.