کد خبر : 21375
دیدگاه‌ها برای مراسم یادبود حاج محمد علی گودآسیائی پیشکسوت تعزیه سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 11:25
-

مراسم یادبود حاج محمد علی گودآسیائی پیشکسوت تعزیه سبزوار برگزار شد

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین مراسم سالگرد مرحوم حاج محمدعلی گودآسیائی پیرغلام و پیشکسوت تعزیه شهرستان با حضور مسئولین شهرستان در زادگاه وی روستای گودآسیاب برگزار شد. اولین مراسم سالگرد درگذشت خادم ابا عبدا… و پیشکسوت عرصه نمایش و تعزیه سبزوار مرحوم حاج محمدعلی گودآسیائی در زادگاه وی روستای گودآسیاب سبزوار با حضور مردم،

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اولین مراسم سالگرد مرحوم حاج محمدعلی گودآسیائی پیرغلام و پیشکسوت تعزیه شهرستان با حضور مسئولین شهرستان در زادگاه وی روستای گودآسیاب برگزار شد.

اولین مراسم سالگرد درگذشت خادم ابا عبدا… و پیشکسوت عرصه نمایش و تعزیه سبزوار مرحوم حاج محمدعلی گودآسیائی در زادگاه وی روستای گودآسیاب سبزوار با حضور مردم، مسئولین و دوستداران و علاقه‌مندان هنر اصیل و اسلامی تعزیه برگزار شد.

در این مراسم که شجاع مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار، کرامت عضو شورای شهر سبزوار، دلبری سرپرست کانون تعزیه شهرستان و تنی چند از اعضای آن، هنرمندان و پیشکسوتان عرصه نمایش و تعزیه شهرستان، اعضای شورای روستا و اهالی آن حضور داشتند، با ذکر گوشه‌ای از خدمات مرحوم به عرصه هنر تعزیه و ذکر خاطراتی از وی و پخش صحنه‌هایی از اجراهایش در عرصه نمایش و تعزیه یاد و خاطرش گرامی داشته شد.

خاطرنشان می‌شود مرحوم حاج محمدعلی گودآسیائی علاوه بر سابقه طولانی فعالیت در هنر نمایش، از پیشکسوتان و پیرغلامان هنر اصیل و اسلامی تعزیه شهرستان و استان بود که سال گذشته دار فانی را وداع گفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.