کد خبر : 10011
دیدگاه‌ها برای مرحله دوم رقابتهای لیگ برتر کبدی در سبزوار پایان یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 17:56
-

مرحله دوم رقابتهای لیگ برتر کبدی در سبزوار پایان یافت

سبزواریان: رقابت های دور رفت مرحله دوم هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی باشگاه ها و دسته آزاد کشور روز پنجشنبه با معرفی برترین ها در سبزوار به پایان رسید. دور رفت این رقابتها با حضور ۱۲ تیم در قالب سه گروه چهار تیمی به مدت دو روز و در ۱۸ بازی برگزار شد.

kabedi-saheli01سبزواریان: رقابت های دور رفت مرحله دوم هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی باشگاه ها و دسته آزاد کشور روز پنجشنبه با معرفی برترین ها در سبزوار به پایان رسید.

دور رفت این رقابتها با حضور ۱۲ تیم در قالب سه گروه چهار تیمی به مدت دو روز و در ۱۸ بازی برگزار شد.

در گروه نخست تیم مرکزی با کسب شش امتیاز مقام نخست را کسب کرد، خراسان شمالی با چهار امتیاز و آمل با دو امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در گروه دوم مسابقات نیز تیم گلستان با شش امتیاز مقام نخست را کسب کرد و دانشگاه پیام نور زهک با چهار امتیاز دوم و ژی تاک چهار محال و بختیاری با دو امتیاز سوم شد.

همچنین در گروه سوم تیم باغ ملک خوزستان با چهار امتیاز و تفاضل گل ۳۰+ مقام نخست را کسب کرد و تیم فوم حکیم سبزواری با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل ۱۶+ مقام دوم را کسب و هیات کبدی زهک نیز با کسب دو امتیاز سوم شد.

رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم پایانی این مسابقات در گفت و گو با ایرنا سطح کمی و کیفی رقابتها را بسیار خوب توصیف و بیان کرد: رقابتهای خوبی را از تیمها شرکت کننده شاهد بودیم.

محمدرضا مقصودلو افزود: نزدیک بودن نتایج تیمها نشان دهنده رقابت نزدیک بین آنها است.

وی همچنین گفت: چهار نفر از تیم سبزوار در این مسابقات برگزیده و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رییس فدراسیون کبدی با قدردانی از میزبانی خوب سبزوار در دور رفت هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر کبدی ساحلی افزود: این دوره از مسابقات با همکاری فرمانداری، مسوولان اداره ها، هیات کبدی و اداره ورزش و جوانان سبزوار بسیار خوب برگزار شد.

تیمهای خوزستان، فوم حکیم سبزواری، قم، زهک سیستان و بلوچستان، زنجان، ژی تاک چهار محال و بختیاری، پیام نور زهک سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان شمالی الف، آمل، سبزوار ب و مرکزی در مرحله دوم لیگ کبدی ساحلی در سبزوار رقابت کردند.

دور برگشت رقابتهای لیگ برتر کبدی ساحلی کشور ۲۲ مهر ماه آتی در بابلسر برگزار می شود. از ۱۲ تیم، شش تیم جواز حضور در مرحله بعد را می آورند و در مرحله نهایی مسابقات نیز رقابتها به صورت ضربدری ادامه می یابد تا تیمهای فینالیست و در نهایت تیم قهرمان در این رشته مشخص شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.