کد خبر : 11991
دیدگاه‌ها برای مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان در مشهد برگزار می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 - 18:21
-

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان در مشهد برگزار می شود

سبزواریان: مرحله نهایی سیزدهمین دوره رقابت های باشگاهی والیبال نشسته بانوان در دسته برتر از چهارشنبه به میزبانی مشهد مقدس آغاز می شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان، لیلی توکلی، نایب رئیس انجمن والیبال معلولان، با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری مسابقات دور مقدماتی، تیم های

vollyball-neshaste-banovan01سبزواریان: مرحله نهایی سیزدهمین دوره رقابت های باشگاهی والیبال نشسته بانوان در دسته برتر از چهارشنبه به میزبانی مشهد مقدس آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان، لیلی توکلی، نایب رئیس انجمن والیبال معلولان، با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری مسابقات دور مقدماتی، تیم های هیات کرمان، هیات همدان و روانکارهای گنبد از گروه الف و تیم های ذوب آهن اصفهان، ثامن الحجج سبزوار و هیات هرمزگان از گروه ب، به عنوان ۶ تیم برتر دو گروه به رقابتهای دسته برتر راه یافتند و مقرر شد مرحله نهایی لیگ برتر با حضور این تیم‌ها برگزار شود.

وی افزود: بر این اساس رقابتهای مرحله نهایی از فردا ۱۴ بهمن ماه به میزبانی مشهد آغاز می شود و ۶ تیم برتر، برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر با هم روبرو خواهند شد.

تیم های شرکت کننده در این مسابقات امروز، ۱۳ بهمن ماه وارد محل برگزاری مسابقات می شوند و رقابت های آنها طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه در جریان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.