کد خبر : 24977
دیدگاه‌ها برای مسابقات ملی تیراندازی در سبزوار برگزار می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398 - 16:48
-

مسابقات ملی تیراندازی در سبزوار برگزار می‌شود

ایمنا شهردار سبزوار گفت: هم‌زمان با مراسم گرامیداشت دهه فجر، مسابقات کشوری تیراندازی با کمان سنتی در این شهر برگزار می‌شود. سید علی کوشکی با بیان اینکه تیراندازی با کمان سنتی ریشه در فرهنگ و آموزه‌های دینی و ملی ایرانیان دارد، اظهار کرد: علاوه بر بُعد مذهبی، ملی و فرهنگی، این رشته ورزشی می‌تواند قابلیت توسعه

ایمنا

شهردار سبزوار گفت: هم‌زمان با مراسم گرامیداشت دهه فجر، مسابقات کشوری تیراندازی با کمان سنتی در این شهر برگزار می‌شود.

سید علی کوشکی با بیان اینکه تیراندازی با کمان سنتی ریشه در فرهنگ و آموزه‌های دینی و ملی ایرانیان دارد، اظهار کرد: علاوه بر بُعد مذهبی، ملی و فرهنگی، این رشته ورزشی می‌تواند قابلیت توسعه و همگانی شدن داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت‌های شهرداری است و برگزاری این مسابقات می‌تواند فرصت مناسبی برای این امر باشد، عنوان کرد: مجموعه شهرداری همواره به فکر توسعه ورزش است و این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است، توسعه ورزش همگانی موجب افزایش روحیه و نشاط اجتماعی و شادابی شهروندان می‌شود.

شهردار سبزوار تصریح کرد: مدیریت شهری به برنامه‌هایی که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود اهمیت می‌دهد که برنامه‌های ورزشی یکی از آن‌ها است.

کوشکی اظهار کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی شهرداری سبزوار و همکاری اداره ورزش و جوانان در دو بخش خانم‌ها و آقایان در دهه فجر امسال با حضور ۱۲۰ ورزشکار از کشور به مدت سه روز در سبزوار برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.