کد خبر : 15637
دیدگاه‌ها برای مسابقات منطقه ای شطرنج در سبزوار پایان یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1397 - 12:19
-

مسابقات منطقه ای شطرنج در سبزوار پایان یافت

مسابقات منطقه ای شطرنج جام شهرخ با حضور ۵۰ شطرنج باز از استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی روز شنبه در سبزوار پایان یافت. رئیس هیات شطرنج سبزوار در مراسم پایانی این مسابقات گفت: رقابتهای شطرنج با هدف معرفی این ورزش فکری به جوانان علاقه مند در رده های سنی مختلف و به صورت آزاد

مسابقات منطقه ای شطرنج جام شهرخ با حضور ۵۰ شطرنج باز از استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی روز شنبه در سبزوار پایان یافت.

رئیس هیات شطرنج سبزوار در مراسم پایانی این مسابقات گفت: رقابتهای شطرنج با هدف معرفی این ورزش فکری به جوانان علاقه مند در رده های سنی مختلف و به صورت آزاد در بخش مردان برگزار شد.
میترا غفارپور افزود: شطرنج بازان شرکت کننده در این مسابقات طی ۹ دور به روش سوئیسی و به سبک سریع رقابت کردند و در مجموع ۲۲۵ بازی انجام شد. در پایان مسابقات در رده سنی کمتر از ۹ سال پوریا بینقی از سبزوار، در رده سنی زیر ۱۳ سال بهنام خسروی از سبزوار و در رده سنی بزرگسالان علیرضا میری از مشهد رتبه نخست را کسب کردند.
وی گفت: همچنین بر مبنای امتیاز مهدی بینایی از شیروان، امیررضا نظامی از نیشابور، میلاد حجازی از سبزوار، محمد تقی والسلام و غلامرضا محمدی از مشهد، حسین قربانی پور از سبزوار و آصف رحمانی از مشهد به ترتیب نفرات نخست تا هفتم مسابقات منطقه ای شطرنج جام شهرخ شدند.
این مسابقات با همکاری باشگاه شطرنج شهرج سبزوار برگزار و جوایز آن ۱۵ میلیون ریال بود که به نفرات برتر اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.