کد خبر : 7720
دیدگاه‌ها برای مسدود شدن مرزهای جنوب شرق کشور تا پایان ۹۴ بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 - 15:12
-

مسدود شدن مرزهای جنوب شرق کشور تا پایان ۹۴

سبزواریان: رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به اختصاص بودجه مناسبی از سوی مجلس برای انسداد مرزهای جنوب شرق کشور، گفت:‌ با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده امیدوارم که تا پایان سال طرح انسداد مرزهای جنوب شرق کشور در بخش جاده‌های مرزی به پایان برسد. محمدرضا محسنی ثانی در

mohseni05سبزواریان: رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به اختصاص بودجه مناسبی از سوی مجلس برای انسداد مرزهای جنوب شرق کشور، گفت:‌ با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده امیدوارم که تا پایان سال طرح انسداد مرزهای جنوب شرق کشور در بخش جاده‌های مرزی به پایان برسد.

محمدرضا محسنی ثانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیش بینی رئیس مجلس درباره افزایش تهدیدات امنیتی در مناطق جنوب شرقی کشور در سال جاری، گفت: قطعا ثبات و امنیت امروز جمهوری اسلامی در تمام مناطق موجب طمع دشمنان شده و آن‌ها به‌دنبال افزایش بروز ناامنی‌ها در برخی از مناطق هستند.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به افزایش انقلاب‌های مردمی در کشورهای منطقه، مقامات و حکام این کشورها و مقامات آمریکایی به عنوان همپیمان این کشورها در منطقه احساس خطر می‌کند، از این رو با استفاده از سرویس‌های اطلاعاتی خود در جهت افزایش ناامنی در جمهوری اسلامی به‌عنوان جزیره ثبات تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: این رویکرد کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی موجب شده که هر روز شاهد تشکیل یک گروه‌های تروریستی جدید علیه جمهوری اسلامی باشیم و این گروه‌ها با مطرح کردن خود و خودنمایی اقداماتی را انجام می‌دهند، از این رو تا وقتی که این ناامنی‌ها در منطقه وجود دارد، ما هم باید نسبت به این مسائل هوشیار باشیم.

محسنی ثانی با اشاره به اختصاص بودجه مناسبی از سوی مجلس برای انسداد مرزهای جنوب شرق کشور، گفت:‌ با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده امیدوارم که تا پایان سال طرح انسداد مرزهای جنوب شرق کشور در بخش جاده‌های مرزی به پایان برسد.

رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، ادامه داد: البته با وجود اتمام پروژه مذکور باز هم مناطقی بدون انسداد باقی می‌ماند، که قطعا این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.