کد خبر : 1614
دیدگاه‌ها برای مشارکت در احداث سفره خانه سنتی باغ ایرانی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1393 - 18:41
-

مشارکت در احداث سفره خانه سنتی باغ ایرانی

سبزواریان.کام: مسئول امور قراردادهای شهرداری سبزوار گفت: شهرداری سبزوار از کلیه متقاضیان مشارکت در احداث سفره خانه سنتی باغ ایرانی واقع در ضلع جنوب توحیدشهر دعوت می کند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس رحیمی افزود: این اقدام به استناد ردیف ۳۵۰۱۰۵ (ابنیه باغ ایرانی) بودجه مصوب سال جاری و در راستای ارائه خدمات

shahrdari-logoسبزواریان.کام: مسئول امور قراردادهای شهرداری سبزوار گفت: شهرداری سبزوار از کلیه متقاضیان مشارکت در احداث سفره خانه سنتی باغ ایرانی واقع در ضلع جنوب توحیدشهر دعوت می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس رحیمی افزود: این اقدام به استناد ردیف ۳۵۰۱۰۵ (ابنیه باغ ایرانی) بودجه مصوب سال جاری و در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان و بهسازی محیط شهری در چهارچوب ضوابط و مقررات موجود صورت می گیرد.

وی با اظهار اینکه در اجرای این طرح آورده متقاضی شرکت در این فراخوان احداث زیربنا ۲۵۰ مترمربع سفره خانه سنتی و احداث محوطه سازی عرصه ۲۵۰ مترمربع خواهد بود، ادامه داد: آورده شهرداری نیز زمین موجود و هزینه صدور پروانه ساخت می باشد.

مسئول امور قراردادهای شهرداری سبزوار تصریح کرد: لذا در این راستا از کلیه شرکت های سرمایه گذار واجد شرایط که مایل به مشارکت در این پروژه می باشند دعوت می شود برای کسب اطلاعات لازم و اخذ
فرم های ارزیابی کیفی مربوط به مشخصات پروژه مذکور با در دست داشتن معرفی نامه به امور قراردادهای شهرداری سبزوار واقع در خیابان اسرار- طبقه دوم ساختمان مرکزی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۲۴۱۷۸۱-۰۵۱ تماس حاصل نمایند.

رحیمی گفت: آخرین مهلت تکمیل و ارائه اسناد و مدارک ارزیابی کیفی به امور قراردادها حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۳/۵/۱۹ می باشد و وصول اسناد و مدارک تکمیل شده هیچ گونه تعهدی به لحاظ دعوت و انتخاب شریک و سرمایه گذار برای شهرداری ایجاد نمی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.