کد خبر : 11855
دیدگاه‌ها برای مصرف بیش از ٣٠٠ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در سطح منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 دی 1394 - 18:33
-

مصرف بیش از ٣٠٠ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در سطح منطقه سبزوار

سبزواریان: توزیع و مصرف در سطح منطقه سبزوار در ٩ ماه امسال بیش از ٣٠٣ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین، بنزین سوپر، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره بوده است. به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی منطقه سبزوار در شرکت پخش فرآورده های نفتی در ٩ ماه سال ٩۴

benzin-shana01سبزواریان: توزیع و مصرف در سطح منطقه سبزوار در ٩ ماه امسال بیش از ٣٠٣ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین، بنزین سوپر، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره بوده است.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی منطقه سبزوار در شرکت پخش فرآورده های نفتی در ٩ ماه سال ٩۴ بیش از ٣٠٣ میلیون انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین ، بنزین سوپر، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره در سطح این منطقه توزیع و مصرف شده است؛ که بر همین اساس مصرف بنزین در ٩ ماه سال ٩۴ مقدار ١١۴ میلیون و ۶٨٨ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال ٩٣ مقدار ٢/۴ درصد افزایش داشته است.

گفتنی است: در این بازه زمانی مصرف نفت کوره ٢ میلیون و٢٧١ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه ٩/٧٩ درصد کاهش داشته است.

بنا به گزارش ارائه شده مصرف نفت سفید با ٣۶ میلیون و ۶۵۴ هزار لیتر و ۶/١ درصد کاهش و توزیع نفت گاز با ١۴٩ میلیون و ۵٣٩ هزار و ٧/٠ درصد (هفت دهم درصد) کاهش در رتبه های بعدی قرار دارند.

در بخش گاز مایع با مصرف ٩هزار و ۶٩٣ تن در ٩ ماه سال ٩۴ نسبت به پارسال ۴ درصد کاهش مصرف در این منطقه مشاهده می شود.

باتوجه به تلاش مدیریت و کارکنان منطقه ذخیره سازی و توزیع نفت سفید روستاهای فاقد گاز طبیعی به مقدار کافی انجام و در این خصوص هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

در بخش CNG در٩ ماه سال ٩۴ با متوسط روزانه ١٢١ هزار و ۵٧٠ کیلوگرم و در مجموع ٩ ماه مقدار ٣٢ میلیون و ٨٢۴ هزار کیلوگرم در ٢٣ باب جایگاههای CNG در سطح منطقه توزیع شده است که نسبت به دوره سال قبل ٧/۵ درصد رشد داشته است که نشان از پایین بودن قیمت گاز CNG نسبت به بنزین و افزایش مسافرتهای درون شهری و برون شهری به عنوان جاذبه افزایش مصرف این گاز طبیعی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.