کد خبر : 19452
دیدگاه‌ها برای مصلای سبزوار آماده اسکان زائران نوروزی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 3 فروردین 1398 - 18:59
-

مصلای سبزوار آماده اسکان زائران نوروزی شد

ایرنا رئیس ستاد نماز جمعه سبزوار گفت: مصلای این شهرستان برای خدمت رسانی به زائران حضرت امام رضا (ع) در ایام نوروز پذیرای اسکان زائران و مسافران شد. امین کوشکی افزود: امکان اسکان و اقامت زائران نوروزی در مصلای شهرستان سبزوار برای نخستین بار فراهم شده است و شب گذشته حدود ۳۰۰ مسافر و زائر

ایرنا
رئیس ستاد نماز جمعه سبزوار گفت: مصلای این شهرستان برای خدمت رسانی به زائران حضرت امام رضا (ع) در ایام نوروز پذیرای اسکان زائران و مسافران شد.

امین کوشکی افزود: امکان اسکان و اقامت زائران نوروزی در مصلای شهرستان سبزوار برای نخستین بار فراهم شده است و شب گذشته حدود ۳۰۰ مسافر و زائر در این مکان اسکان داده شدند.
وی ادامه داد: مصلای سبزوار به طور شبانه روزی ظرفیت اقامت دو هزارمسافر و زائر را دارد و پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی ۵۰ هزار نفر از این خدمات بهره مند شوند.
رئیس ستاد نماز جمعه سبزوار با بیان این که سبزوار در مسیر مشهدالرضا (ع) قراردارد گفت: برای اسکان زائران در محل مصلای نماز جمعه این شهر هماهنگی لازم با ستاد اسکان شهرستان صورت گرفته است و در مبادی ورودی شهرستان به مسافران کارتهای دعوت برای اسکان تقدیم می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.