کد خبر : 9077
دیدگاه‌ها برای موفقیت سیدعلی حسینی فر در مسابقه جهانی عکس قطر بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 17:04
-

موفقیت سیدعلی حسینی فر در مسابقه جهانی عکس قطر

سبزواریان: هنرمندان سبزواری در ماه مبارک رمضان موفق شدند تعدادی از مقام های برتر جشنواره های کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را از آن خود کنند. به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، سیدعلی حسینی فر هنرمند عکاس سبزواری در مسابقه «Qatar Photo Contest» با عکسی از حرم مطهر شاه چراغ شیراز مقام دوم مسابقه عکس رمضان قطر را

ali-hoseinifar01سبزواریان: هنرمندان سبزواری در ماه مبارک رمضان موفق شدند تعدادی از مقام های برتر جشنواره های کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را از آن خود کنند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، سیدعلی حسینی فر هنرمند عکاس سبزواری در مسابقه «Qatar Photo Contest» با عکسی از حرم مطهر شاه چراغ شیراز مقام دوم مسابقه عکس رمضان قطر را از آن خود کرده است.

گفتنی است، این مسابقات به همت جامعه ی عکاسی قطر و به مناسبت ماه مبارک رمضان در کشور قطر دایر بود و به صورت هفتگی با موضوعات و عناوین مختلف برگذار می گردید .

در هفته ی چهارم که به موضوع زیورآلات و تزئینات اسلامی Islamic Ornaments اختصاص داشت سیدعلی حسینی فر با شرکت و ارسال عکسی از یکی از زیباترین شبستان های حرم مطهر شاهچراغ شیراز، موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.