کد خبر : 35903
دیدگاه‌ها برای نتیجۀ ۱۵ ماه مدیریتِ جهادی و انقلابی! بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 12:20
-

نتیجۀ ۱۵ ماه مدیریتِ جهادی و انقلابی!

ر یک شهر، شهرستان یا استان، به‌خصوص در زمانِ انتخابات، واژه‌هایی چون «انقلاب»، «جهادی» و مانند آن‌که حاوی اصیل‌ترین و ارزشمندترین مفاهیم انسانی و حتی سیاسی در دورانِ معاصرِ این ملت هستند

بعضی واژه‌ها وقتی دستاویز گروه‌های سیاسی قرار می‌گیرند، با اضمحلالِ آن گروه سیاسی در اثر عملکردِ ضعیف، صدمه می‌بینند و از معنای عمیقِ خود تهی می‌شوند! در تاریخ قرن بیستم، چه بسیار جنبش‌های سوسیالیستی که با واژه‌های زیبا و خوش‌معنایی چون «مردم، برابری، عدالت، سهم و …» یکی پس از دیگری قدرت به دست گرفتند و بعد از ۱۹۸۹یکی از پس از دیگری در اثر ناکارآمدی، فروپاشیدند و آن واژه‌ها را در ذهنِ مردم، بدنام کردند!

این مسئله نه‌فقط در ابعادِ بین‌المللی و ملی که در ابعاد محلی نیز مصداق دارد. حتی در بحثِ شخصی هم اگر نامِ کسی که در کودکی شما را آزار داده مثلاً الف باشد، هرچقدر هم الف نامی خوش‌تلفظ و خوش‌معنا بوده باشد اما برای شما دیگر واژه‌ای زیبا نیست! کدِ بیدار شدنِ تروما می‌شود در حافظۀ شما!

در یک شهر، شهرستان یا استان، به‌خصوص در زمانِ انتخابات، واژه‌هایی چون «انقلاب»، «جهادی» و مانند آن‌که حاوی اصیل‌ترین و ارزشمندترین مفاهیم انسانی و حتی سیاسی در دورانِ معاصرِ این ملت هستند، گاهی برچسبِ گروه‌هایی می‌شوند که با ناکارآمدی و ناتوانی در مدیریت و سیاست‌گذاری، آن نام‌ها را هم در ذهن مردم خراب می‌کنند!

روزِ گذشته معارفۀ شهردارِ جدیدِ سبزوار نیز انجام شد تا شورای شهر، در نیمی از مدتِ تصدیِ امور، سبزوار را با دو سرپرست و دو شهردار مدیریت کرده باشد یعنی با ۴ مدیر شهری در دو سال! این مراسم حواشیِ جالبی داشت که در مطالبِ جداگانه‌ای باید به آن‌ها پرداخته شود ولی از نظر نگارنده، جالب‌ترین بخشِ برنامه، این ویدیوی کوتاه است: سخنرانیِ شهردارِ مستعفی در مراسم تودیع!

شهرداری که اصلاً نگفت چرا نیامده رفت؟ در شورا و شهرداری چه گذشت؟ پشت پردۀ این استعفای ناگهانی در آستانۀ انتخابات مجلس، چه بود؟ شایعاتی که در این مورد وجود دارد چقدر صحت دارند و …

شهرداری که وقتی منصوب شد همه دم از مدیریت انقلابی و جهادی می‌زدند و خودش می‌گفت که حرف نمی‌زند و فقط کار و کار و کار …

تَهِ ۱۵ ماه مدیریتِ انقلابی و جهادی شده این! جزئیاتی در آن وجود دارد که به قلم نمی‌آید! از اینجا به بعد را خودتان ببینید و تحلیل کنید که من از نوشتن، قاصرم! می‌توانید در این ویدیو ببینید و نتیجه را خودتان ارزیابی کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.