کد خبر : 2794
دیدگاه‌ها برای نخستین دوره مسابقات عملیات ورزشی آتش نشانان کلان شهر های کشور بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1393 - 10:55
-

نخستین دوره مسابقات عملیات ورزشی آتش نشانان کلان شهر های کشور

سبزواریان.کام: اولین مسابقات عملیات ورزشی آتش نشانان کلان شهر های کشور در سبک قهرمانی جهان، به مناسبت بزرگداشت ۷ مهر، روز آتش نشان، نهم مهرماه امسال آغاز می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، محمد دهمندی معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تهران با ابراز این مطلب افزود: این دوره از مسابقات به

سبزواریان.کام: اولین مسابقات عملیات ورزشی آتش نشانان کلان شهر های کشور در سبک قهرمانی جهان، به مناسبت بزرگداشت ۷ مهر، روز آتش نشان، نهم مهرماه امسال آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، محمد دهمندی معاون آموزش و تربیت بدنی سازمان آتش نشانی تهران با ابراز این مطلب افزود: این دوره از مسابقات به یاد و خاطره آتش نشان شهید امید عباسی و با شرکت ۱۱ تیم از آتش نشانی کلان شهر ها شامل مشهد، اصفهان، شیراز، رشت، اهواز، قم، سبزوار، کرج، قزوین و هم چنین تهران(با دو تیم الف و ب) در تهران برگزار می شود.

وی افزود: دراین مسابقات بیش از ۱۰۰ نفر با لباس کامل و دستگاه تنفسی در آیتم های مختلف اعم از حمل دو بند لوله ۲ و نیم اینچی، کشیدن لاستیک حدود ۴۰ کیلوگرم، دویدن به صورت مارپیچ، کشیدن و کوبل کردن چهاربند لوله ۲ و نیم اینچی، حمل مصدوم و انتقال تبر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دهمندی با اشاره به این که این مسابقات به میزبانی سازمان آتش نشانی تهران و با همکاری انجمن ورزش آتش نشانان کشور برگزار می شود، تصریح کرد: رقابت آتش نشانان از ساعت ۱۵ بعداز ظهر۹ مهرماه در محل محوطه جنوبی توچال شروع شده و تا روز بعد ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.