کد خبر : 31490
دیدگاه‌ها برای نماینده سبزوار: باید انگیزه تصمیم‌گیری به مدیریت کشور بازگردد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 7:29
-

نماینده سبزوار: باید انگیزه تصمیم‌گیری به مدیریت کشور بازگردد

نماینده سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد: ضعف و ترس از تصمیم‌گیری درباره موضوعات مهم شهر و کشور در شهرداری‌ها، شوراهای شهر و دیگر مسئولان وجود دارد که باید برنامه‌ریزی شود تا انگیزه برای تصمیم‌گیری به مدیریت کشور بازگردد.

علی‌ اصغر عنابستانی در نشست مشترک امامان جمعه و شوراهای شهر غرب خراسان رضوی افزود: در این راستا در حال تدوین برنامه و قانونی هستیم که ترک فعل نیز با مجازات رو به رو شود.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری در چارچوب قانون، خود راهی برای مبارزه با فساد است و از وقوع آن جلوگیری می‌کند.

این نماینده مجلس گفت: شهرستان سبزوار ارتباط و تنیدگی فرهنگی، اجتماعی و تاریخی مختلفی با سایر شهرستان‌ها در غرب خراسان رضوی دارد و ارتقا یافتن شهرستان‌ها با هدف بهره‌گیری بهتر از ساختارهای مدیریتی انجام شد.

عنابستانی افزود: اشتراکات قومی و فرهنگی این شهرستان‌ با سایر شهرستان‌های اقماری آن به گونه‌ای است که تنها با اتحاد و همدلی می‌توان به اهداف مشترک دست یافت.

امام جمعه سبزوار نیز مهمترین پیام این نشست را وحدت و همدلی دانست و افزود: وحدت بین شهرستان‌ها به دور از حواشی سیاسی، حزبی و تشکیلاتی است.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: هدف این جمع، کمک و خدمت به مردم در سایه دولت انقلابی و در چهارچوب حفظ خط قرمزهای نظام و در چارچوب ولایت فقیه است.

وی با اشاره به استمرار جلسات هم اندیشی و مشترک اضافه کرد: شوراهای شهر، منتخبان مستقیم مردم هستند و از این رو انتظارات و توقعات مردم از شوراها زیاد است که باید این انتظارات هدایت و محقق شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست گفت: در شهرستان سبزوار همه ظرفیت‌ها را در حد عالی داریم و یکی از بهترین ظرفیت‌هایی که در این دوره ایجاد شده، وحدت و همدلی بی نظیر بین مسوولان است.

حسین ابراهیمی افزود: تعامل ارزشمندی که ۲ نماینده سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد با هم دارند در کشور زبانزد است که این فضای همدلی می تواند تاثیر بسیاری بر توسعه شهرستان داشته باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.