کد خبر : 3031
دیدگاه‌ها برای نوای روحبخش دعای عرفه در سبزوار طنین انداز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 19:01
-

نوای روحبخش دعای عرفه در سبزوار طنین انداز شد

سبزواریان.کام: نوای روحبخش دعای عرفه در مساجد، حسینه ها و بقعه امامزادگان شهرستان سبزوار با حضور پرشکوه مردم دیار سربداران طنین انداز شد. به گزارش ایرنا، امامزاده شعیب، مزار شهدای گمنام، مساجد بقیه الله اعظم، المهدی، جامع، النبی توحید شهر، الزهرا و حسینیه باقرالعلوم و آستان مقدس شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی از مکان هایی

arafeسبزواریان.کام: نوای روحبخش دعای عرفه در مساجد، حسینه ها و بقعه امامزادگان شهرستان سبزوار با حضور پرشکوه مردم دیار سربداران طنین انداز شد.

به گزارش ایرنا، امامزاده شعیب، مزار شهدای گمنام، مساجد بقیه الله اعظم، المهدی، جامع، النبی توحید شهر، الزهرا و حسینیه باقرالعلوم و آستان مقدس شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی از مکان هایی است که مراسم پرفیض دعای عرفه امروز با حضور قاریان و مداحان برجسته برگزار شد.

همچنین دعای پرفیض عرفه در مساجد روستاهای شهرستان سبزوار با حضور روحانیون مستقر و طرح هجرت قرائت شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار روز شنبه در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: عرفه روز خوانده شدن به سوی اطاعت و بندگی است و ثواب قرائت دعای عرفه امام حسین(ع) بیش از هزار حج، هزار عمره و هزار جهاد بیان شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی محمودی افزود: روز عرفه روز نیایش و مناجات با خالق هستی است و در این روز درهای رحمت الهی بر روی بندگان خداوند گشوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.